TEST BMW 330e - Zabijí baterky ducha BMW? - CZ/SK

23. 11. 2020
14 183 zhlédnutí

BMW 330e chce přinést to nejlepší ze spalovacího i elektrického světa. Poskytuje zajímavý papírový výkon, slušný dojezd na baterii, ale jak funguje jako BMW? Umí pobavit řidiče? A nebude bez sportovního paketu gumové? Dozvíte se ve videu.
SLEVA 10% na autokamery NEXTBASE
- slevový kód Hrubis (platný do 31.1.2021)
Pro České fanoušky www.autokamery.net/
Pro Slovenské fanoušky www.autokamery.eu/
Článek je k přečtení na www.autojournal.cz

Sleduj novinky na: instagram.com/hrubis/

Podpoř mě na www.paypal.me/hrubis

Komentáře
  • s těmi světly vzadu, to je trefa. přesně tak bych si to představoval. aby byla možnost aby svítily. jinak opět super recenze. jdu pozpátku :-D

    john kerrowjohn kerrowPřed měsícem
  • No ale ty čudlíky zámku dveří uvnitř vozu mi připomínají Žigulika :

    Petr JandusPetr JandusPřed měsícem
  • 15:18 nebo taky to nejhorší z obou světů :) vezu si sebou oba pohony, takže vyšší hmotnost, méně místa; "tankuji" dvě paliva místo jednoho a servis toho všeho? to se ještě ukáže, ale čekám že to nebude levný

    midlan6midlan6Před 2 měsíci
  • Za mě tyhle hybridy rozhodně dávají smysl, jet z Hradce do Prahy, po cestě si doplnit baterky do plna, po Praze v kolonách bez motoru čistě na elektriku a cestou zpátky opět doplnit, abych mohl po Hradci zase domů na elektriku, to mi dává smysl, amen 😇🙏

    BackGSBackGSPřed 3 měsíci
    • @Semi Miloudi pár minut, jeď se někdy podívat do Prahy jak dlouho pojedeš než se dostaneš na Braník a zase zpátky od Hradce a pokud pojedeš tak jak máš to znamená do 130 na dálnici pojedeš max za devět.

      BackGSBackGSPřed 2 měsíci
    • Takze pojedes na dalnici nevim jak dlouho se spotrebou 9-13L aby jsi mohl tech par minut ve meste jet na elektromotor. Presne jak tu popisuji lide, nedava to moc smysl.

      Semi MiloudiSemi MiloudiPřed 2 měsíci
  • MB a250e sedan vs BMW 330e To by bylo sakra dilema 🤔🤔

    N1ckeyN1ckeyPřed 3 měsíci
    • Záleží na využití. 330lepe jezdí, je v ni víc místa. 250e lépe funguje na elektriku, rychleji dobíjí, ale hůř funguje s vybitou baterii.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Ahoj, dakujem za skvely test 👍 K tej farbe, mam tiez podobnu z individual vola sa to moonstone metalic, a na slnku je to nadherne tiez mam pocit ze to miestami meni odtien do sivo/fialova a mam to zladene s tou camel bezovou mne sa ta kombinacia velmi paci. Inak tie denne uz na mojej e90 po face svietia aj vzadu co od zaciatku beriem ako velke pozitivum a malo by to byt standard (najviac ma vytaca ked v hmle stretnem i30 s iba s ledkami a vzadu nic 🤨) 3kove bavo je fajn, uz v zaklade da cloveku velmi dobry pocit z riadenia, posed je asi naj v triede, ak clovek nepotrebuje najvacsi kufor v triede a miesto na kolena vzadu tak 3ka mu bude stacit a prida nieco naviac v podobe zazitku z jazdy uz aj v zakladnych verziach (to rozlozenie hmotnosti a koncepcia motora za prednou napravou velmi citit 👍)

    BaluBaluPřed 3 měsíci
  • Kurf jak v golfu :D ten má myslím ještě o 10l víc. Radši 2019 330i

    theWolfsProductiontheWolfsProductionPřed 3 měsíci
  • Natoč video o mercedes amg gt 63 s

    Jiří TylJiří TylPřed 3 měsíci
    • Tak přeji aby se podařilo

      Jiří TylJiří TylPřed 3 měsíci
    • Snad se podaří. Měl jsem ho když to u nás mělo před pár lety premiéru, ale to jsem ještě netocil :(

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Bude test noveho elektrickeho SUV Skoda?

    Felix MetysFelix MetysPřed 3 měsíci
    • Snad ano :)

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Takže 85procent životnosti vozu Bmw stojí a nabíjí 😉👎👎úsměvný eko Evropa 😂😂😂

    Rocco WRocco WPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Bude to spíš víc než 90%. Takové průměrné soukromé auto na dojíždění do práce (+škola+děti+výlety) stojí 94% času, i když každý den najede 2x45 minut. Dejme tomu, že za ten den tedy ujede ~80km, znamenalo by to roční nájezd bezmála 30 tisíc km. To je násobně víc, než najede ročně průměrné auto dle statistik pro ČR. Evidentně je tedy na nabíjení času víc než dost. Otázkou je tedy pouze kde...

      Diagon SwarmDiagon SwarmPřed 3 měsíci
    • Všechny auta v průměru stojí skoro 90% své životnosti, proč je u toho nenabijet 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Jako je mi jasné, že se mi to může nelíbit, klidně si můžu i stěžovat, ale to je tak jediné, co s tím můžu dělat, nicméně v poslední době je na mých oblíbených autokanálech dost přeněmcováno, zdá se mi.

    Bratr ZpátečníkBratr ZpátečníkPřed 3 měsíci
    • @Hrubis luxus! :-)

      Bratr ZpátečníkBratr ZpátečníkPřed 3 měsíci
    • Neboj, budou i Japka :D ... jedno už v pondělí

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • existuji i jine znacky.

    Lukáš JanataLukáš JanataPřed 3 měsíci
  • hrubis ako sa vola ten beat na intru bitte?

    Erik MatejErik MatejPřed 3 měsíci
    • Tyjo, tak to bohužel nevím :/

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Byla by paráda, kdyby ses dostal k nějakému Volvu. Ti ty hybridy teď hodně tlačí, takže i nějaké porovnání s jejich dynamikou, spotřebou a tak, by bylo fajn. Plus jsou ta auta hrozně pěkná, nebudu lhát, takže by mě to srovnání fakt zajímalo. :) Jinak jako obvykle skvěle koukatelné video a fajn přednes, dík za zpříjemnění konce směny v práci. :D

    paztompaztomPřed 3 měsíci
    • Taky bych se na nějaké Volvo rad podíval 😄

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Interier se mi libi,pekny z venci taky jeste dobry relativne cistej design na dnesni pomery bmw akorat bych volil jinou barvu. K pouzitelnosti me to uplne neuchvatilo,ale chapu ze i tech 20km az 40km se po do velikosti ,,ceskem meste,,ci vesnici uzije nicmene ve svetovem meritku je to malo i na toto pouziti a stale je to nedotazene s velkym kompromisem na dojezdu. Realne by bylo dobre, aby to dalo min.100km a bez omezeni na komfortu jizdy (vyhrev sedacek,klima atd). Predpokladem vsak samo bude nebo v to pevne verim,ze dojezdy obecne v techto vozech porostou s vyvojem baterii. Cena je pro me neakceptovatelna a stale bych volil v ramci nizsiho dojezdu a omezeneho vyuziti jiny vuz. Jinak po technicke strance kombinace el.motoru a spalovaku viz vyhody ,ktere Ondra uvadi je super napad a zase stare klise :chce to natahnout dojezd !!!

    MrMattronicMrMattronicPřed 3 měsíci
  • Dá se zablokovat vypínání motoru (jakoby start-stop), aby se po dlouhé rychlé jízdě neničilo turbo?

    benhisbenhisPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Jj, proto "jakoby", děkuji oběma za odpověď.

      benhisbenhisPřed 3 měsíci
    • Plug iny už nemají start-stop. Chlazeni je řešené separé

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
    • Má nucené chlazení vodou i když motor neběží.

      ManzorilManzorilPřed 3 měsíci
  • Bohužel Bruselský magoři pod taktovkou sionMerkel a německých Grünen zakážou od 2025 i tyhle auta.

    Radek DitrichRadek DitrichPřed 3 měsíci
    • Do roku 2025 se nezakáže ani prd :) ...

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
    • eu chysta legislativu,ktora by chcela zaznamenavat udaje o pomere jazdy elektrina/benzin a z toho urcite budu vymyslat poplatky...vsak kto by tieto sprostosti platil dobrovolne,resp. nedostane dotaciu na PHV a pod...jednoducho sa snazia od majitelov aut vytlct dalsie peniaze.

      Peter KobeticPeter KobeticPřed 3 měsíci
  • A kolik že stojí

    Adam BAdam BPřed 3 měsíci
    • Máš to ve videu :)

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Je dost lidí, kteří mají hlouběji do kapsy a svých PHEV či HEV se zbavují ve prospěch elektromobilů. Tím se ale řeší pouze lokální emise. Planetu tím asi nezachrání :D Zvlášť, když jezdí pořád sami. Hlavní problém je v dnešní době v tom, že i normální auta jsou dost těžká. PHEV, HEV a elektromobily jsou na tom ale ještě hůře a to se projeví jak v ovladatelnosti, tak zhoršení celé řady dalších vlastností, Jsem pro to, aby se u PHEVček počítála i spotřeba elektřiiny. Jsou totiž dost užraná. Viz videa Bjorna Nylanda, který testoval spotřeby Kie CEED PHEV a XCEED PHEV. Když se to vezme z hlediska použitelnosti a a současně efektivity a úspornosti provozu, tak nejlépe je na tom, tak nejlépe je na tom mezi PHEV Chevrolet Volt z USA s 85+km dojezdem, ale už se nevyrábí. Jinak potom je celkem fajn IONIQ HEV, který v testu v podstatě dal 1000 km na 1 35l nádrž. Jestli nevěříte, podívejte na srovnání elektrické a hybridní verze IONIQa od TheStraightPipes, kde to je.

    CupiDupiCupiDupiPřed 3 měsíci
  • Koukám, že jsme měli půjčený fakt stejný kousek. Přímé srovnání s mou 330e dopadlo podle očekávání. Nová generace je lepší ve všem, od komfortu jízdy po dojezd na baterie. Mimochodem teď v zimě se pohybuju už jen 18-20 kilometrech. Přesto všechno těch 1200 km na jednu nádrž dávám... :) Díky za test.

    Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
  • @hrubis dokazal by si to porovnat s Lexus ES?

    Daniel DolákDaniel DolákPřed 3 měsíci
    • IS je dnes už bohužel dost zastaralý a Není v tom místo :/. A taky FHD, ty plug in se chovají hodně jinak

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Není tohle konkurence spíše pro Lexus IS?

      Jakub M.Jakub M.Před 3 měsíci
    • Ne ES, ale s Camry (stejná platforma, stejný pohon) ... těžko srovnatelné. Toyoyta/Lex na to jdou jinak. Slabší atmosféry kombinované s FHD a CVT převodovkou. Celkové daleko víc mysli na komfort a klid. BMW je výrazně sportovnější, a má modernější technologie co se tyče bezpečnosti a infotainmentu. Nepochybuji ale, že Lexus bude spolehlivější.

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • pražskej vyšší management tohle bude kupovat kvůli parkování

    MichalMichalPřed 3 měsíci
    • @Michal nemyslím. Mám docela moderní diesel a poměrně moderní benzin a exhalace jsou tam dost šílené. A Praha něco rozdává? Není to pokus o flame, jen jsem nic nezaznamenal.

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy No kdyby Praha rozdávala peníze místo na hybridy lidem s vykuchanými diesely, tak by ty emise z dopravy vypadaly jinak. V hybridech to není.

      MichalMichalPřed 3 měsíci
    • @Michal Ok, nechme to být. Hloupá otázka, váš názor a váš pohled na věc. Rad budu podporovat něco, co přestane uprostřed města vypouštět exhalace. S nabijenim asi uvažujete na základě nějakých analýz. Možná, ja nabijim kdy se dá. 😉

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • ​@Akcelerace Videoblogy Finančně zvýhodňovat lidi žíjící v regionu s 180% Evropskýho průměru HDP k používání aut náročnějších na výrobu a vyššími emisemi, protože se to nikomu nechce nabíjet? Hloupá otázka od vás.

      MichalMichalPřed 3 měsíci
    • To je možné, v čem je problém?

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
  • Tyjo, nějak mi to nešmakuje...E92 M3, to byl stroj.

    DejviSsDejviSsPřed 3 měsíci
    • @Hrubis To je jasný 😊 Akorat,že si myslím, že hrušky jsou lepší jak jablka.

      DejviSsDejviSsPřed 3 měsíci
    • To chápu, ale to jsou trochu jabka a hrušky :)

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Jsem rád, že kluci z Baworska ty auta pořád umí. Jinak prý BMW udělalo tech barter s Toyotou, vyvinulo jí Toyotu Supru a za to dostalo hybridní systém...

    Martin CoupeMartin CoupePřed 3 měsíci
  • To je dobrá eko-prasárna, vyrábět elektřinu spalováním benzínu :D To je jako elektromobil s elektrocentrálou v kufru. Evropský úředník je ale jistě spokojený.

    MatezzMatezzPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy Aha, tak to bude pravděpodobně docela podobné v tom případě no. Tak díky za info. :)

      paztompaztomPřed 2 měsíci
    • @paztom jasne, určitě by se hodily údaje z toho nového modelu. Ja vycházím z nějakých 70 tisíc najetých km v 330e te generace F30.

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @Matezz Tak tady je to právě o tom, že tohle auto už ty normy splňuje, že jo. Ale i tak s ním můžeš jezdit normálně, tohle dobíjení přímo motorem nepoužívat, a nabíjet to jen klasicky, nebo třeba i vůbec, když na to přijde. To je výhoda toho hybridu, takže i kdyby už pak jiná varianta nebyla, tohle můžeš pořád provozovat celkem normálně.

      paztompaztomPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy Tak mě by právě zajímalo, jestli třeba k tomu @Hrubis nehodí přímo nějaké údaje, pokud to zkoušel. :) Ale jinak si taky myslím, že to bude tak nějak no.

      paztompaztomPřed 3 měsíci
    • @paztom Zatím mě nikdo nenutí, ale obávám se , že až emisní normy donutí výrobce taková nebo ještě více "eko" auta vyrábět a jednodušší rozumná auta s přijatelnější cenou se vyrábět nebudou moct, tak budu v podstatě donucen toto koupit nebo chodit pěšky.

      MatezzMatezzPřed 3 měsíci
  • 😄😃😀

    Radík TopíkRadík TopíkPřed 3 měsíci
  • Tak za LED linku zadních světel v rámci denního svícení patří BMW palec hore, ale zase taková senzace to není. Volvo toto řešení používá cca od roku 2016 (tady zadní světla LED svítí vždy!). Je až k smíchu, jak se automobilky chlubí novými a novými bezpečnostními systémy (které občas správně ani nefungují), ale nedokáží zajistit elementární a z pohledu bezpečnosti zásadní věc = aby bylo auto vidět i zezadu. Senzory světla totiž často špatně vyhodnotí mlhu, šero či, podmínky za deště.

    ObiwanvonKenobiObiwanvonKenobiPřed 3 měsíci
  • Ďalšie auto prosím BMW M8 Grand coupé alebo BMW M8 coupé

    Kevin KubovskyKevin KubovskyPřed 3 měsíci
    • To už mi bohužel minuly měsíc uteklo :(

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Hrubis ,ty hovado 🤣 neeee, elektro neee 😂 Rád si počkám až trošičku na ceně spadne M340i ale tohle neee 😂 Teď vážně ,za 1.7 už bych nad tím ani neuvažoval . Test super, jako vždy ale každý ,kdo na tebe kouká ti určitě to nadšení z těch eko srač.. neuvěří 😉

    Martin KrejciMartin KrejciPřed 3 měsíci
    • @Hrubis když 240i je už malé a navíc tam chybí dveře ,přeci jen ,když už to doma nadhodim, musí to dávat hlavu a patu 🤣👍 jinak by to stačilo .

      Martin KrejciMartin KrejciPřed 3 měsíci
    • To auto je upřímně vážně skvělý :) ... každopádně teď jsou slevy já 240i a dá se koupit za 1,2 nový, takže čekat na slevu 340 je zbytečný :D

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • kolko to zerie na dialnici pri +-140km/h ked sa zaroven nabija vybita bateria (battery control)?

    Brano POBrano POPřed 3 měsíci
    • Kolem 9l

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Pěkný auto. Dost se mi líbí. Test jako vždy super. Nebude někdy Jeep Grand Cherokee?

    Audi foreverAudi foreverPřed 3 měsíci
    • Leda by mo ho někdo půjčil :(

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Asi jsem to nepostrehl,ale dobijenim pri bezne jizde se zrejme zvedne i spotreba paliva?

    MrMattronicMrMattronicPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy zahranicne blogy,recenzie,nazory a spekulacie....informacie od uzivatelov, statistickych ustavov,technickych ustavov a pod, ked tie informacie spracujem, sedliacky rozum nepusti,tak ako fyzikalne zakony. duplom v kapitalizme nie je nic zadarmo...to EU nedovoli. vzdy to musi niekto zaplatit, je nemozne aby si usetril na aute,lebo jazdis na el.. je to presne vypocitane,aby si nic neusetril. samozrejme su vynimky, ktore to auto nabijaju co najcastejsie, ale aj taki co neboli na nabijacke. takze priemer vyuzitia PHV je zalostny.... stale je viac EV,PHV,HV a emisie stupaju viac ako je pomer predanych aut , je to naozaj na dlhu debatu. EU pri zrode PHV ocakavalo masivne nabijanie,nestalo sa,vlady museli davat dotacie na kupu tychto elektroaut,nakolko to v podstate su nepredatelne auta... skoda citigo skoncilo,nikto to nechce v tej cene, tych par zakaznikov tu vyrobu auta nespasi.

      Peter KobeticPeter KobeticPřed 3 měsíci
    • @Peter Kobetic ja to úplně neřeším. Kdybych řešil zoufale malé auto do města anebo trojku obecně, tak si tam nedám individuální program za 12000 euro. Moc BMW nemusím, ale toto se mi zdálo fajn řešení. Ja mám dost kamarádů s hybridy. Nabijí všichni kde se dá. Nevím, odkud tu informaci mate

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy konecne spolocna rec, je to BONIUS. za par chechtakuuuuu

      Peter KobeticPeter KobeticPřed 3 měsíci
    • @Peter Kobetic ja to nevím přesně. Proste je to auto na popojizdeni ve městě, nechcou se mi opakovat studené starty u obou osmiválců. Toto je hned přípravene, tiché a pohodlné. Tankujeme málo, většinou jednou za dva měsíce. Ja to asi úplně neřeším z pohledu nákladů. Je to spíše bonus.

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy to ste jeden z mala zakaznikov,co ho nabije a jazdi po meste.

      Peter KobeticPeter KobeticPřed 3 měsíci
  • Hmm... tak nějak nemůžu vnitřně souhlasit s tím, jak může mít takovéto auto SPZ pro el. auta...

    Pavel BlažekPavel BlažekPřed 3 měsíci
    • @Hrubis to je to ekovymyvanie mozgov

      Peter KobeticPeter KobeticPřed 3 měsíci
    • Toto je ještě v pohodě. Pokud dá 40 km na elektřinu, pak asi dojezdové vzdálenosti nádraží, pošta, školy a školky nebo kroužky dětí se odehrají s nulovými lokálními emisemi. Ale u některých aut (ehm třeba to moje) je to na pováženou. Zatím mám pořád normální RZ, na magistrátu ji mají zaregistrovanou...

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • copak todle, ale vcera jsem jel za X5, ta to ma taky :-)

      Franta YetelFranta YetelPřed 3 měsíci
    • Legislativě stačí produkce CO2 pod 50g/km 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Opět skvělá recenze, bohužel pro mě dost upadající značky. Když si BMW TAK dává záležet na třetí generaci, proč tedy byla F30 tak šílený průser ve všech směrech? Jakmile se mi rozpadla e90 (která je mimochodem kvalitativně už taky dost špatná), na značku jsem zanevřel a nelituju, konkurence dnes nabízí mnohem lepší kvalitu technických částí (vše není jen o kvalitě interiéru a sedaček) a levnější servis. Především ale už šlo BMW do kytek i designově, takže si člověk snáze vybere i mnohem hezčí auto mezi rozmanitou konkurencí (konkrétně např. aktuální X6 je už fakt velký bizár a to bývalo vždycky designově povedené, "chlapské" auto).

    Martin StokarMartin StokarPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Já si pořád myslím, že Porsche má v tomto směru pořád lehce navrch. Samozřejmě záleží, co porovnáváš...

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • ​@Hrubis Ano, což F30 pohřbila také. V případě zlepšení těchto vlastností novým modelem budiž, ať si majitelé užívají dalších skvělých zážitků za volantem...při jízdách do servisu :)

      Martin StokarMartin StokarPřed 3 měsíci
    • Holt se rozhodli šetřit na špatných místech. Nicméně BMW nikdy neplatilo za extra spolehlivá auta- bohužel. To, co je proslavilo je to, jak jezdí, a v tom mají stále navrch. Pořád umí i řadové modely poskytnout skvělý zážitek z jízdy.

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Tak to me Ondro zajima,hned jak prijdu z nocni rano pustim si,to bude zajimave!!

    MrMattronicMrMattronicPřed 3 měsíci
  • PHEV to buy je asi jednoznačně A250e, to rozhodně kombinuje to nejlepší z obou světů...je zajímavý, že očividně to auto rychlonabíjení umí, že by to po kabelu jen inženýři z Mnichova zatrhli? Hybridy+elektromobily jsou určitě potřeba a každej petrolhead by si měl uvědomit, že díky nim klesaj flotilový emise a díky nim může automobilka chrlit Mka (fajn letos se na to měli vykašlat 😂) Osobně bych akorát asi řešil jestli 330e nebo M340i, ale to je takovej klasickej souboj ❤️🆚🧠 a pak teda ještě versus peněženka 😂

    Jakub OlejníkJakub OlejníkPřed 3 měsíci
  • Řekněme si to otevřeně. Jaká je cílovka tohoto auta? Týpek, co chce prohnat koně na okreskách a zakončit to bagetou a redbullem s kamošema na pumpě, zvolí 6 válec ičko a na naší milou grétku kašle. Kravaták zvolí něco trochu méně agresivního, co nevypadá z boku jako 5 let stará Alfa Giulia. Rodinný typ, který se sebere a vyveze svou milou na víkend? možná... a jsme u toho. Nedávno jsem jel s mladou na hory na 5 dnů, bral jsem sebou jen základní věci a zaplnil jsem kombíka včetně zadních sedaček. Jak si tedy někdo může pořídit tohle auto, dát za něj půl druhýho míče a nedat do něj zavazadla pro dva? To jako vážně nedovezeš rodinu na letiště, protože se ti do kufru nevejdou dva kufry vedle sebe? a to se ani nebavíme o situaci s dětma. Pro dnešního školáka, který v mekáči používá jedno brčko dokola a uši si nečistí, aby nevzplála planeta, to asi cesta bude. Pro mě jako milovníka motorů a vůně benzinu nevyhlížím moc příjemné zítřky.

    Jules JulesXJules JulesXPřed 3 měsíci
    • @Jules JulesX díky za odběr. 👍 Mám to trochu snazší se čtyřmi vozy v garáži. Ale faktem je, ze jediný elektromobil nebo hybrid s přímou volbou elektro pohonu neničíš. Můžeš okamžitě využívat max výkon, kdykoliv vypnout a kdykoliv zapnout. Mám na mysli třeba situaci, kdy s balíkem těžkým jako kráva musím jet na postu autem, což je kilometr a půl a pak dětem pro obědy, což je školní jídelna vzdálená další kilometr. Asi bych nerad startoval V8 neustále (nebo klidně i menší motory). Mně se na EV líbí prave ta jednoduchost konstrukce, ve stylu baterka - motor - jeden základní převod - hnaná náprava. 😉

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @Martin MATYNIKY tomu rozumím, ale mě prostě dává větší smysl stará s4 4,2 než ten nový BMW hybrid i když vím, že za pár let to projedu v benzinu 😀

      Jules JulesXJules JulesXPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy tak pokud máš záložní auto, aby si vyvezl rodinu, tak ok 🙂 ale ty krátký trasy a ničení aut to je s každým autem. Říká se - nekoupím si naftu, jelikož jezdím krátký trasy, teď píšeš že nechceš ničit osmiválce na krátký trasy, to stejný jsem už slyšel i o šestiválcích. Čímpak ty lidi jezdí 20-30km do práce 😀 ja aplikuju klasickou trojclenku tj. zahřát, nehonit studený, občasně tomu naložit a o motor nemám strach. Edit. Koukám na kanál a odebírám 🙂

      Jules JulesXJules JulesXPřed 3 měsíci
    • Každej nepotřebuje hnusný kombík

      Martin MATYNIKYMartin MATYNIKYPřed 3 měsíci
    • Já jsem cílovka, mám 43 let, v garáži dva osmiválce a nechci je ničit na krátké trasy. Zároveň miluju ticho v elektro režimu a rychlé reakce na pedál plynu hlavně ve městě. Kamarád má bílou 330e a červené Porsche 911, taky cílovka. :)

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
  • Do opery nechodí lidi co si kupuji bmw řady 3 a už vůbec auto za 1,5 mega nehoní mladý jelita na okreskách. Opera je nuda, tam sedi pecky v čapkách co dovalili merglem a mlady vemena honí starou e90ku 320d s vykuchanym dpf a nerespektují bezpecnou vzdalenost za vozidlem 😂

    Tom ProTom ProPřed 3 měsíci
  • BMW už je dávno mrtvé... Bohužel Lidi kteří dělali ve spousta věcech BMW výjimečný, tak ze společnosti radši utekli 😐 Lituji prodej e36 😔 Auto co zvládne hravě vybírat zatáčky ale zároveň přes tu všechnu starou mechaniku cítíš hrubost asfaltu 😌 Motor co hned reaguje na plyn... (nečeká až to vyhodnotí snímače od sání až k Pepovi do garáže) Ta geniálně rozprostrená váha👌 fuj upsal bych se... Mrzí mě to... Tenkrát jsem si říkal, že si logo BMW nechám vytetovat... Ale říkal jsem si že to později může dopadnout tak, že se za to budu stydět.... Říkal jsem si to před 5ti lety... Dnes bych řešil, jak tu kerku odstranit

    Marek ČernýMarek ČernýPřed 3 měsíci
    • @David Sk Nuže, u efkových řad jsem nad BMW zlomil hůl - "neMpakety" ... alespoň v trojce, byly podvozkově překvapivě slabší. O poruchovosti nemluvě. Jak se mluvilo o e46 jako o posledním pořádným BMW, já bych to klidně posunul ještě k e90 a to ke staršímu 3.0 benzínu (novější je už bohužel průšvih). S géčkovými ještě opravdu zkušenosti nemám, ty jsou už opravdu finančně mimo mě. :D Ale líbí se mi.

      benhisbenhisPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Souhlas, nicméně trochu škoda právě té jedničky s předohrabem. Bývalá 1 byla snad jediný hatchback na světě se zadohrabem. Dost těžko uvěřím tomu, že právě tato originalita nelákala kupce.

      benhisbenhisPřed 3 měsíci
    • Obávám se, že BMW šlo vždy primárně o uspokojení akcionářů. Je možné, že tam byli lidi, kteří ctili nebo dokonce ctí tradici, ale na to se dnes moc nehraje. Důležité je, kolik BMW vydělá, o nic jiného nejde. M modely jsou image makery, aby mohla většina lidí sáhnout po nějakých luxusních M paketech. Já jsem měl to štěstí, že jsem si jednu M3 tehdy objednal do výroby a rok s ní jezdil, než jsem kompletně přešel k Audi.

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @David Sk no ...... kámoš má E46 M3 a jako mrazí mě z toho pokaždý, když s tim přijede .... :-)

      Franta YetelFranta YetelPřed 3 měsíci
    • Nechci nic říkat, ale řeknu, ty staré auta každý oplakává, protože nemá na nové a tak to prostě je, v těch nových BMW je úplně jiné svezení ve všech ohledech, tak mi není pořád jasné, že tolik lidí pořád vzpomíná staré e46 a ještě starší auta. Pro mě je dnes už stará i e90ka a tu lidi ještě takto moc neoplakávají, tam to ještě asi nedošlo.. to zpoždění. Jinak každé auto má své kouzlo v určitou dobu, ale každé nové je v něčem zajímavější. Za mě je to tedy jen o penězích a to už jen proto, že je potřeba každé 3 roky vzít novej model či FL jak to do nás rychle sypou.

      David SkDavid SkPřed 3 měsíci
  • Pre niekoho kto to pouziva do prace a naspat fajn, resp ma cestu do mesta a obcas zajde aj mimo neho. Ale pre pravych petrolheadov ziadne hybridy, opf filtre ani nic podobne. Hrubisi ty mas skvely vyber aut - Miata, M5 same skvosty aj ked to nie su najnovsie modely. No praveze take starsie auta budu vzacne a vynimocne v elektrickej buducnosti. Keby si tak mohol otestovat Audi S1 quatro 600hp - rally legend. Nie malu S1, ale velku S1😎. Hrubisi - LEN TY A STROJ. Ziadne elektronicke systemy a podobne✌. Dik za super videa.

    Peter SteinerPeter SteinerPřed 3 měsíci
    • Já mám rád stará auto, ale myslím, že i mezi moderními je dost, která bych doma uměl přivítat :)

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Ale no tak. Bláboly o okreskách a obleku do divadla jsou tu spíše pro pickupy a offroady která nám tu cpou do hlavy. Noo a ty dvě koncovky, které jsou pravé. Ono možná pro jiné výrobce není problém to zakomponovat do auta jako funkční součásti. Ale to by jejich auta nesměla stát o půl milionu méně :-). Co se týče světel pro denní svícení, byl problém už ve vyhlášce. Jak někdo může považovat světla vpředu bez toho aniž by musela svítit i zadní světla za dostatečná. A kdo mě tady bude plácat o úspoře cca 0,02l na sto kilometrů tak ať se jde zakopat do rybníka. Přední a zadní mělo být od začátku povinnost, nebo nic. Tohle bylo polovičaté řešení. No dobře, výkon na tu váhu tam je, ale... jsou opravdu dimenzovaný i prvky podvozku na tu váhu??? To ale asi ukáže až čas. Zajímalo by mne o kolik se zvedne spotřeba při režimu battery control ?

    Liberecká SviněLiberecká SviněPřed 3 měsíci
    • Audi a Mercedesy zrovna levnější nejsou :D.... ve vyhlášce to možná je, ale žádný jiný výrobce při denních vzadu nesviti :( - nechapu .... v batterry control to jde někam k 9 litrům

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Určite sa je to krajšie ako 4 tie ladvinky sú v pohode a bavorak čo vyzerá aj dopredu aj odzadu skvelé.

    Jan ChovanecJan ChovanecPřed 3 měsíci
  • Myslím si, že tyto Plug-in hybridy jsou skvělá budoucnost :)

    Tanker TVTanker TVPřed 3 měsíci
    • ak budeme zit v klamstve,tak myslite dobre.

      Peter KobeticPeter KobeticPřed 3 měsíci
  • Čo sa týka tých sekúnd na plyne, máš pravdu. Mám s tým skúsenosti z motoriek. V reálnej premávke je plný plyn vždy niekoľko málo sekundová záležitosť. Dvojka 150, trojka 180, štvorka 200+.. kde to reálne využiť čo len na minútu?

    Eduard JuracicEduard JuracicPřed 3 měsíci
    • @Franta Yetel vy zrejme veľa najazdené nemáte, však?

      Eduard JuracicEduard JuracicPřed 3 měsíci
    • @Eduard Juracic musíš předjíždět kolonu :-D

      Franta YetelFranta YetelPřed 3 měsíci
    • @Franta Yetel tu išlo skôr o to,ako využiť plný výkon motora. Predchádzanie preverí výkon tak na pár sekúnd, desať určite nie..

      Eduard JuracicEduard JuracicPřed 3 měsíci
    • @Lukas Krejci obávám se, že ne zcela chápeš obsah psaného slova .....

      Franta YetelFranta YetelPřed 3 měsíci
    • @Franta Yetel vsak 10 vteřin ti na předjetí stačí a jestli ne tak radši vůbec nepredjizdej....

      Lukas KrejciLukas KrejciPřed 3 měsíci
  • Ta vaha je stejne u novy G20 sketchy. Nechapu jak muze mit G20 330i 1445kg kerb a zaroven nova M3 1780kg. I M340i ma 1640kg. WTactualF? To je proste na palici. V optice tohodle srovnani je 1800kg u plugin hybridu uplne v pohode. :)

    drzack69drzack69Před 3 měsíci
    • @drzack69 Mě napadá ještě porovnání s 330 Xd e46 touring (3.0 nafta, 4x4) - 1770 kg pohotovostní hm. :D

      benhisbenhisPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Hele nechci chytracit, ale sem si skoro jistej, ze 1780 ma M3 v RWD verzi. To je o 150kg vic oproti F30. To je strasnej rozdil. :/ Porovnani s M5 E39 me nenapadlo :)

      drzack69drzack69Před 3 měsíci
    • Vzhledem k technologii mi přijde 1780 u M3 docela úspěch. Je to přeplňovaný Turbo, automat, ctyrkolka, miliarda elektrických hovadin, karoserie jak z betonu .... stejně velká M5 e39 má tu samou váhu, a přitom je to v podstatě jen kastle a atmo V8 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Pěkné bmw ale já mám radši old school bmw třeba e39,e46,e36,e65,e38,x5,e60,e90

    Nelson králNelson králPřed 3 měsíci
    • @David Sk myslíš e30 nebo co protože já se o nové auta nezajímam

      Nelson králNelson králPřed 3 měsíci
    • @Nelson král f30ka je parádní, časem ji taky připíšeš do seznamu

      David SkDavid SkPřed 3 měsíci
    • Já beru bmw e90 jako old school protože teď co najdeš za bmw tak to už ani není dobre

      Nelson králNelson králPřed 3 měsíci
    • Moc vela si ich vymenoval.. 😂 🤣 E90 old-school mozno posledna m3 co ti da radosť z jazdy este nieje totalne počítačova

      Honor 10Honor 10Před 3 měsíci
  • eko lež

    Murphy EMurphy EPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy Ano, v tomto máte asi pravdu. Ale stejně kolem tohoto tématu by šlo debatovat do nekonečna ať už jde o využitelnost, ekologii, atd.

      Jakub M.Jakub M.Před 3 měsíci
    • @Jakub M. To je pravda. A kolik vzácných kovů se musí vytěžit na baterie do bežných aut, do výfuků a jejich filtrů a podobně. Baterie do PHEV navíc není tak velká, aby to znamenalo ekologický průšvih a zároveň je to jediná baterka v autě. PHEV nepotřebuje další baterii pro palubní systémy. Všechna energie v brzdách běžného auta se mění v nepotřebné teplo, PHEV okamžitě rekuperuje pro další jízdu. Jsem schopen vygenerovat tolik energie na dlouhém klesání na okreskách, že další dvě vesnice projedu na vygenerovanou elektřinu, mimojiné bez emisí pro obyvatele těch vesnic a bez zbytečného hluku.

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy Třeba už jen v tom, kolik vzácných kovů a za jakých podmínek se musí vytěžit, aby se vůbec mohly baterie vyrobit. O dalších aspektech ani nemluvě.

      Jakub M.Jakub M.Před 3 měsíci
    • V čem je to eko lež?

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
  • Ahoj skvělé .

    Jarda StejskalJarda StejskalPřed 3 měsíci
  • Oznacovat ctyrvalec jako 330 je vrazda sama o sobe...

    Ep!dEmEp!dEmPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Aha to jsem netusil, ono to dnesni znaceni vubec nedava smysl, stejne jako cely autoprumysl...

      Ep!dEmEp!dEmPřed 3 měsíci
    • To už označují roky, teď už to má aspoň trochu výkon:D

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Do 6 a viac valcov od bmw nie baterky le shell vpower plnu a dobre gumy tod vse.. Baterky patria do tesly a inych 💩

    Honor 10Honor 10Před 3 měsíci
    • @Hrubis a to je smutne kurna...

      Honor 10Honor 10Před 3 měsíci
    • baterky jsou fajn, pokud jsou spojeny s velkým motorem. Pak se ty motory chovají snad ještě lépe jak ty staré se škrtící klapkou, nesešněrované brutálními emisními normami. Podle mě je to nejlepší vynález od doby, kdy vynalezli turbo.

      Jiří ZýkaJiří ZýkaPřed 3 měsíci
    • I šestiválec mají s baterkama :)

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Furt ne a ne zvládnout vnitřně auto na baterie a se 4 válci... Jo e30 6v je radost z jízdy

    Petr Spooky0987 HromadaPetr Spooky0987 HromadaPřed 3 měsíci
    • @Martin MATYNIKY snažím se, to je fakt. Ale všechny moje auta od BMW měly velké problémy už při předání na autosalonu. Mnoho lidí zase říká, ze to u svých vozů nemá. Asi to je těžké se vrátit k důvěře v premiovou automobilku, když tam vyhodíte 5 miliónů za pět posledních let a stále řešíte reklamace.

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy Tak každý to máme samozřejmě jinak.Mě naopak se filozofie,kterou BMW razí líbí a nevím za co jinýho bych měnil.Možná ještě ten Lexus

      Martin MATYNIKYMartin MATYNIKYPřed 3 měsíci
    • @Martin MATYNIKY to je možné. Ono to všechno souvisí s nadměrnou glorifikací této automobilky, která je mi dost protivná. Po třech modelech se nějak snažím najít důvěru k této značce, ale je to spíše na terapii u “autopsychologa”. 😉

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
    • @Akcelerace Videoblogy Samozřejmě to byl letecký motor.Já jen reagoval na to co v té době místo učení dělalo BMW

      Martin MATYNIKYMartin MATYNIKYPřed 3 měsíci
    • @Martin MATYNIKY určitě ne do auta. Automobilka vyrobila něco jako kopii Austinu až v roce 1928. Type M od Audi měl řadový šestiválec v roce 1924, o čtyři roky drive, mez BMW udělalo kopii čtyřválcového Austinu. A pokud se opravdu zajimas o historii a sleduješ patenty a technologie, tak to kopírování jim jde do dneška.

      Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 3 měsíci
  • 😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲 woow

    Erik GalisinErik GalisinPřed 3 měsíci
CSworld