TEST BMW i3 - Praotec elektromobil - CZ/SK

8. 12. 2020
13 889 zhlédnutí

BMW i3 patří k veteránům mezi elektromobily. Koncept byl představen již téměř před deseti lety, a už sedm let se prodává. Pořád ale patří k tomu nejexotičtějšímu, co můžete na silnici potkat, a svojí dobu předběhlo tak moc, že s ním BMW ještě na další čtyři roky počítá. Zvládá po těch letech stále držet krok s našlapanou konkurencí? Dozvíte se ve videu.
SLEVA 10% na autokamery NEXTBASE
- slevový kód Hrubis (platný do 31.1.2021)
Pro České fanoušky www.autokamery.net/
Pro Slovenské fanoušky www.autokamery.eu/
Článek je k přečtení na www.autojournal.cz

Sleduj novinky na: instagram.com/hrubis/

Podpoř mě na www.paypal.me/hrubis

Komentáře
  • Jsem si celkem jist , že moje další auto bude EV . Abych se přiznal , tak při výběru nového auta jsem i3 ze začátku poměrně ignoroval a koukal hlavně na konkurenci z Jižní Koreje .Ale po zjišťování informací jsem musel zařadit i3 zpátky mezi hlavní favority , hlavně díky zábavnému ježdění .Člověk se přece nemusí jen nudně přesouvat z bodu A do bodu B . Může si to taky užít . Design i3 jky se mi celkem zamlouvá , překvapivě asi více než většina nových BMW . Když nebudu počítat M řady , tak za mě nejhezčí BMW vznikaly od 80´ tých let do začátku milénia. Pak to šlo z kopce . Ale stejný pocit mám třeba i u Mercedesu . Jinak velmi dobrá recenze a překvapivě i málo majitelů jedničkových oktávek co jezdí s 1,9 dieslem taky skoro zadarmo v komentářích .

    Ayron NehnedAyron NehnedPřed 26 dny
    • Díky moc. Tohle auto je s každým rokem lepší. Navíc by se mělo tento rok dočkat posledního updatu na modernější baterie.

      HrubisHrubisPřed 25 dny
  • Prvá bola v roku 2008 Tesla Roadster. 06/2012 model S

    Diy at homeDiy at homePřed 28 dny
  • díky za uvádění kapacity baterie ve "správných" jednotkách, tedy kWh. Ne těmi nesmyslnými Ah, které uvádí BMW, a které není jak s ostatními porovnat.

    Jiří ZýkaJiří ZýkaPřed 2 měsíci
    • Souhlas. Nechapu, že to dodnes drží 🤦‍♂️

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Tesla S byla představená v roce 2009 csworld.info/mem/video/haiufKWLmoynr5k.html na Motor Show ve Frankfurtu. BMW i3 až v roce 2011 tamtéž. Obojí bylo představeno jako prototyp. Takže Tesla je tím pravým elektroprůkopníkem, ne BMW. Nelze totiž zapomínat ani na "proof concept" v podobě Tesla Roadster, která byla představena už v roce 2006 a "masové" prodeje odstartovaly v roce 2008. (a ne nejsem fanoušek Tesly)

    Jiří ZýkaJiří ZýkaPřed 2 měsíci
  • da se nekde zjistit od jakeho roku tam jsou ty vetsi baterky?

    Tomas TomanekTomas TomanekPřed 2 měsíci
    • Najjednoduchšie na Wikipédii. Ale 0d 2017 sú 33kw a od 2019 sú 40 kW

      slavo sebestaslavo sebestaPřed 2 měsíci
    • Oni už kapacitu zvětšovali několikrát. Ta současná je tam myslím od 2019. Ale jistý si nejsme.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • I8 v hatchback ?

    Nelson králNelson králPřed 2 měsíci
  • moc pekna recenze, diky, auto jiste vyborne, vidam ho jen velmi zridka jak u nas tak v nemecku. pri te cene se asi neni cemu divit. bezny clovek si to nekoupi, kdyz budu setrit 10k mesicne, tak na to budu setrit 10 let a to je asi nesmysl, na silnici je videt tak casto asi jako porsche, spis jeste mene a neni se cemu divit za ty penize. tim nechci rict, ze je to predrazene, to auto si tu cenu asi zaslouzi, ale proste to tak je.

    asdfjklu12345asdfjklu12345Před 2 měsíci
  • BMW i3 určite nie je veterán medzi elektromobilmi. Určite nie žiadny praotec.. Veď ho len v 2013 prvýkrát predstavovali. csworld.info/mem/video/oqx8nKN-lHh5ZmY.html

    copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
    • @Hrubis vtedy vyzeral o dosť inak.. a bola to len vizualizácia www.netcarshow.com/bmw/2011-i3_concept/

      copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
    • Představili jo v roce 2011

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Ahoj, mám i3s a vše co je ve videu na 100% sedí.. používáme na rozvážku dětí po městě do školky a školy (druhé auto)a maximální spokojenost. A i celorepublikové jednodenní výlety bez problémů.. po těchto zkušenostech (2roky 15000km) první auto (hybrid suv) měníme za Enyaq.

    Lukáš KročaLukáš KročaPřed 2 měsíci
    • Super, rád čtu takové pozitivní zkušenosti :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • No do města zřejmě super

    Alexandr PolákAlexandr PolákPřed 2 měsíci
  • Premiove auto, premiove kvalitni interier - ano prd velebnosti, volant se prosoupe po 50tkm, to same umela kuze ve dverich 70tkm , seacka zivnotnost kuze 25tkm. Za me tohle je proadak a rikat tomu premiova kvalita ? Zlatej koncern. Trouchy bouchne na nerovnosti, to si dela recenzent legraci ne ? Tyd je to jak zebrinak, predek mlati ze si clovek pripada ve fabii s 400t original podvozkem. Ale jinak asi jo :-)

    Tatra 700Tatra 700Před 2 měsíci
    • Nečím podložená první půlka komentáře? i3 jsem viděl kupu v různém stáří, a u žádné jsem nic zásadního co do opotřebení nezaregistroval.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Díky za recenzi. Hezky se to poslouchá. Mám už 2 roky BMW i3rex : a pořád to auto miluju :-)

    mirek hrubymirek hrubyPřed 2 měsíci
  • V podstatě souhlas, jeden z prvních masovnějších elektromobilů a dodnes nemá přímou konkurenci. A je také až neuvěřitelné, jak se to BMW povedlo ve všech směrech na první dobrou. Už jsem zkoušel dost EVček, ale vždy se k i3 vrátil, má prostě svoje kouzlo. Výtky mám podobné - zadní dveře, ale ty už jsem nějak vstřebal, a pak ten podvozek, hlavně tlumiče, tam tomu mohli opravdu trochu povolit, ani mě netrápí tuhost, jako spíš hlučnost podvozku. Co mě překvapilo, jaký je obrovský rozdíl ve stabilitě na 20" kolech + Sportpaket a na standartních 19", hlavně ve vyšších rychlostech je to úplně o něčem jiném + výkon s-kové verze a zábava je o 2 levely výš :) Doporučuju připlatit.

    Ondřej HloušekOndřej HloušekPřed 2 měsíci
  • podle me i3 genialne vymysleno, jako 2 auto do rodiny, na jizdu do/z prace ... díky ceně u nas samozrejme nereálné ... osobně bych tam nechal ten extender, preci jenom zatim tech nabijecek moc neni (u nas) .......

    Franta YetelFranta YetelPřed 2 měsíci
    • @Hrubis já vim, ale opět ... doma znamená mít barák a min. 2 garáže. Tahat prodlužovačku z paneláku asi nikdo nebude ... např. já mam garaž 1 v garážovém domě a v ní mazlíka s V8 a ten tam i zůstane :-)

      Franta YetelFranta YetelPřed 2 měsíci
    • Ono se asi obecně očekává, že člověk takové auto bude nabíjet primárně doma, a na stojanu jen při delších cestách. REX byl zajímavé řešení, bohužel se jeho spalovací část dost kazila :/

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Interiér vyrobenej z trávy a z PET flašek :D Dobře…

    Pirát PauliePirát PauliePřed 2 měsíci
  • kupoval som články ktoré idú do tohoto auta, samsung sdi 94ah. 14ks za 950€ tj. 190€ za 1kwh! a to už je cena s DPH. takže celá batéria vyde na 10 000€ +bms niečo, motor, elektronika... nech 15 000€. takže tu máme mini plechovú kasnu za 35 000€? podľa mňa tie cenu sú umelo nadhodnotene aby si to ľudia moc nekupovali, aby servisi mohli meniť oleje, rozvody atd

    Martin PaulovicMartin PaulovicPřed 2 měsíci
    • @Hrubis keď pozrieš datasheed a budeš ich používať 10-100% vydrzia tak 1200cyklov, ale keď 30-80% tak cez 5000cyklov. takže zvolili dobrú technológiu batérií aj motora len ta cena celého auta je mimo realitu, keby to bol aspoň sedan a bola karoséria z hliníku. to radsej teslu keď začnú vyrábať berlin factory :) nemecké automobilky už teraz muska preklinaju že vykúpil suroviny na batéria... preto skončil citigo a skončí aj bmwi3

      Martin PaulovicMartin PaulovicPřed 2 měsíci
    • BMW je prodává jako celek tuším za 270, ale co se traduje, tak v i3 ty baterky fakt drží. Samozřejmě taky záleží na majiteli

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Uz se tesim na test Skody Enyaq!!! To bude lahudka!

    MrMattronicMrMattronicPřed 2 měsíci
    • Taky se na ni těším. Snad bude co nejdřív :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Tesla S byla představena poprvé v roce 2009

    Jiří pJiří pPřed 2 měsíci
  • Dik za info

    Matej KollinsMatej KollinsPřed 2 měsíci
  • Protože nemá motor, tak tam nemusí bejt žádnej motor...čím je auto lehčí, tím je potřeba míň materiálu... :D Jako sranda, ale ty videa by mohla být kratší kdyby jsi míň mluvil. Třeba i slyšet po padesátý jak je to skvělý autíčko (test Hondy e) přestane člověka bavit, aspoň tedy mě. Pořád ale patříš k tomu lepšímu na yt ;)

    Martin ZálešákMartin ZálešákPřed 2 měsíci
  • i3ka je pořád BMW, přestože je to exot, tak vevnitř i zvenku člověk na první pohled pozná, že to je pořád BMW. A to, že nad tim konečně zase jednou inženýři (nebo spíš manažeři) z Mnichova přemejšleli, přesně dokládá, že si člověk koupí i wallbox a tu jejich kartu. Celkově to vypadá, jako taková rozumnější Honda E, protože to řeší takový ty neduhy, který éčko má (kamery místo zrcátek, menší dojezd)

    Jakub OlejníkJakub OlejníkPřed 2 měsíci
  • Perfektny test. Chcel by som sa spytat, ci ste nepostrehli krutenie karoserie, alebo nejake ine pazvuky, kedze to nema stredovy stlpik. Dakujem

    Peter JarabaPeter JarabaPřed 2 měsíci
    • Karoserie je z karbonu. Tedy naprosto tuhá. Pokud auto například trefí něco jedním kolem tak jde cítit jak celé odskočí. Ten pocit tuhosti je někdy až nepříjemný.

      Jan ŠtajerJan ŠtajerPřed 2 měsíci
    • Vůbec ne :). Naopak to působilo velice tuhým dojmem ☝️

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Mě se osobně více líbí i8. i3 je super na parkování. Ale stejně i8 je lepší.

    Miloš KarlíkMiloš KarlíkPřed 2 měsíci
    • @Miloš Karlík - "Ale elegance je u i8 lepší" tak si ho kup

      copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
    • @Franta Yetel Je to pro menší postavy. Ale elegance je u i8 lepší. Jel jsem v tom a že to žere to cca 10 litrů na 100 Km.

      Miloš KarlíkMiloš KarlíkPřed 2 měsíci
    • a jel jste v tom? Bracha si ji poridil, kvuli EL znacce a parkovani ... "nastoupit" se jeste +- da, proste tam strcim zadek a vice mene spadnu dovnitr, ale ven lezu po 4 ...... kdyz uz je clovek uvnitr, tak dobry, ale nesmi jet moc daleko, pac pak to zere 10litru/100, po meste v zasade jenom na baterky ... osobne bych si zatim vybral i3 ......

      Franta YetelFranta YetelPřed 2 měsíci
  • Super recenze. Opravdu to auto vypadá jako kocept i po těch letech. Měla jsem i3 r.v. 2018 jako služební a najela jsme s ním několk tisíc km. Do města je to super auto, ta reakce na plyn a pružnost je výtečná, mimo město taky i s dobrou spotřebou, navíc je to BMW takže podvozek zvádá vyšší tempo v zatáččkách bez problémů. Na dálnici už to taková hitparáda nebyla, ale absolvovala jsem s tím jízdu Praha -Brno 140 km/h +.. na Vystrkově si člověk dá půl hodinky kafe a může frčet dál :D Jinak bydlím v bytě takže jsem využívala z 90 % nabíjení u supermarketů a parkovacích domech a taky se to dá. Jen při zimním použití v mínusových teplotách zmizlo přes noc třeba 10 % baterie zřejmě kvůli uržování teploty v ní. Verze 2018 měla možná ještě nižší kapacitu a nikdy jsem se nedostala na dojezd větší jak 200 km takže nabíjení každý druhý den spolu s nákupem ;) K prostornosti - je to dostatečné i pro 4 lidi, jen do toho předního kufru nejde dát nic na čem by člověku záleželo jinak to bude špinavé a i na ty dveře se dá zvyknout.

    Simona SvobodováSimona SvobodováPřed 2 měsíci
    • @Hrubis Dá se to :D samozřejmě je to primárně městské vysoké autíčko s kolama širokýma jak na horské kolo. Když to porovnám např. s Fabií (jasně.. dost jiná cenová katergorie) tak tam byl na dálnici velký hluk a pokud se ozval boční vítr tak Fabka cestovala půlmetr sem a tam. :D

      Simona SvobodováSimona SvobodováPřed 2 měsíci
    • Na dálnici je to hodně odvážné :D ... já jel Kolín-Praha a měl jsem strach :D

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Boli aj cisto benzinove a maly 175ps

    Matej KollinsMatej KollinsPřed 2 měsíci
    • ​@Hrubis Přesně tak I3 má vždy 170Hp a může být ve verzi Rex kdy je na palubě elektrocentrála o výkonu 28kW pro defacto nouzový dojezd. Pak je ještě verze I3s 184Hp a byla opět i ve verzi Rex.

      Jan ŠtajerJan ŠtajerPřed 2 měsíci
    • Nebyly. Byl pouze REX, který měl malý benzinový generátor, aby vyrobil elektřinu, a prodloužil dojezd :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • teda tolko breptov v jednom videu to je tusim tvoj rekord :D nič v zlom samozrejme test super v i3 som sedel rok cca 2013 už presne neviem ale je fakt že ten interiér je topka a keď mi majiteľ hovoril že to je všetko z "pet fliaš" tak som tomu neveril

    MarkoMarkoPřed 2 měsíci
  • BMW miluju. mám už čtvrté. Tohle je velice zajímavé - technologie a vývoj opět klasika u BMW (špička). Jen kdyby nebylo tak hnusné!!! Bylo by skvělé kdybys mohl otestovat ještě jiný kočár z budoucnosti ... i8.

    Khonza TaylorKhonza TaylorPřed 2 měsíci
    • To by bylo, akorát už se nevyrábí, tak leda nějakou ojetinku :/

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Fakt respekt protože ten design i po těch letech vypadá futurističtěji než většina nových elektromobilů a i ten přístup k technice ,fakt mazec.. to auto mám rád už od začátku a pro mě nejlepší auto do města co si můžete koupit,samozřejmě když nebydlíte v paneláku 🤫

    N1ckeyN1ckeyPřed 2 měsíci
  • Mě by se líbilo, kdyby už ten prolis okna udělali u předních oken - to by pak byl boční výhled!

    Kryštof JirásekKryštof JirásekPřed 2 měsíci
    • Jojo, koncept to měl. Jedna z malá věci, která se změnila. Těžko říct, jestli v tom byla bezpečnost, nebo něco jiného.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Ty dveře chci do miaty😂

    lord of de nation dnlord of de nation dnPřed 2 měsíci
    • @Jakub Olejník to ťažko.. toto je auto z roku 1958 upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/ff/Caddy-Eldorado-B1958.jpg/1280px-Caddy-Eldorado-B1958.jpg

      copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
    • @Hrubis to asi ne ale snít o větším množství místa můžu 😂

      lord of de nation dnlord of de nation dnPřed 2 měsíci
    • Tak jsou okopčený z RX-8 😂

      Jakub OlejníkJakub OlejníkPřed 2 měsíci
    • To by nikam nevedlo :D

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Uz viem preco su v Bmw múzeu taki hrdi na i3 :-)

    Lubos HladkyLubos HladkyPřed 2 měsíci
  • Ahoj,no me se po zelene elektro hondicce, kterou si nedavno testoval,tak se z bmw stalo cislo dva v elektro svete aut. Honda u me boduje vice svym retro japonskym designem neni tak komplikovana a vice uhlazena. Musim vsak uznat,ze na prvni dobrou se mi bmw nelibilo z venci,kdyz bych to prirovnal k necemu ,tak napr.k citroenu pri pohledu z boku vozu. Na druhou stranu mi prijde,ze to auto je z venci hlavne o detailech,ktere pritahujou napr.ledvinky a znak s jakousi temer reflexni barvou,stribrny detail na prednim narazniku ,z boku stribrna lista a pomerne velka kola atd atd.. Prijde mi to perfektne sladene a myslim,ze je to o nakoukani a ze se to dostane rychle pod kuzi a me stacila recenze a vcelku jsem ty tvary a jako celek prijal a zmenil nazor. Ale zadni cast ta mi do clenitosti a povedenych detailech prijde jak rovna zed bez cehokoliv zajimaveho a vubec mi ke zbytku vozu nesedi. Interier moc pekny a divim se,ze v bmw nepodlehli tlaku pristrojovek alaaa ,,dotykova televize,, a drzi si rozumny pristup,za me lepsi reseni. Celkove elegantni interier pomerne vsak svetly otazka ,jestli to nebude chtit vetsi peci. Technicky pekny,dojezd perfektni,akcelerace super neni co resit. Jediny problem je cena,ac pro Ondru uz relativne resitelna stale si myslim,ze pro vetsinu lidi neresitelna,tam mam osobne nejvetsi problem. Ac se mi to auto libi a ve finale bych ho bral,kdyz pominu velikost s tim spojenou prakticnost a zamereni,tak bych sahnul jinam. Kdyz se clovek obecne podiva na ceny novych spalovaku a to nejen ve velikostech S ,tak z rozumu sahnu nekam jinam. Pokud bych mel penez na koupacku klidne bych to koupil a neresil to,ale za prdolku davat 1.1 az 1.3 M ??? pri zjisteni ,ktere auta do teto castky muzete mit??? Dost dobre mozna ci urcite sahnete nekam jinam,cena elektra je za me stale neprijatelna a jestli elektro trh a ubozaci ve vedeni Eu vytlaci spalovaky a elektra rapidne nespadnou cenou dolu,mame se na co tesit. Nicmene to bude asi uplne jinak a zase tak cerne to nevidim,trochu jsem to pritahl za vlasy. Pekne zmaknute auticko!

    MrMattronicMrMattronicPřed 2 měsíci
  • Takže 1,3mil. Kč za auto, se kterym můžu jezdit do práce a na nákup, tak tomu říkám kauf.Za ty penize může mít člověk normalni plnohodnotné auto a ne takový papundekl s konopným interierem, který je údajně velmi vzdušný 😄

    Kamil KružíkKamil KružíkPřed 2 měsíci
    • Co na to říct. Každá nová technologie je nejdřív pro bohaté 🤷‍♂️ ... důležité je si uvědomit, že to auto ujede 3x víc než před 5ti lety, a stojí o 1/4M méně 👍

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • BMW moc nemusím (kromě M modelů, ale ty nejsou vyráběny v BMW AG), ale i3 (hlavně i3s) je fantastické a zábavné auto. Pamatuju si týden v M4 CS a pak týden v i3s. Dodnes nevím, kde jsem byl více vysmátý. Líbí se mi hlavně těžiště na úrovni Lexusu LFA a šířka pneu na úrovni Mazdy MX-5 (mluvím o i3s). Ideální je i losí test, kde překonalo i ryze sportovní auta. Možná si brzy udělám radost. :)

    Akcelerace VideoblogyAkcelerace VideoblogyPřed 2 měsíci
    • Nejzajímavější je, že to auto je i po tolika letech stále aktuální. Vlastně dokonce víc než v době vzniku. Tohle se vážně povedlo.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
    • Také jsem vlastnil několik M modelů a přesně jsi to popsal. S tím autem je fakt neskutečná zábava a hlavně od tebe nic nechce (údržba, benzín, opravy...). Každý běžný den ti vyčaruje úsměv na tváři a čím déle ho vlastníš, tím víc máš i3 rád.

      eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
  • 3:28 Ve stejné době, dokonce ještě trochu dřív, tu byly Nissan Leaf a Renault Zoe, což jsou taky globálně úspěšná auta a ne jen minoritní věci typu Mitsubishi i-MiEV. Čili osobně bych tam zařadil i tato auta.

    Martin BradaMartin BradaPřed 2 měsíci
    • @Martin Brada mal by nás poinformovať niekto priamo z Nissanu :)

      copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
    • @copy_sk Samozřejmě hypoteticky mohlo, ale vzhledem k veřejně dostupným informacím, že Leaf využívá části své spalovací platformy B, to bude způsobeno tímto včetně toho základního uspořádání.

      Martin BradaMartin BradaPřed 2 měsíci
    • @Martin Brada - podľa toho, že má vzadu na podlahe tunel? To ale môže mať iné dôvody.

      copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
    • @copy_sk Tak on to Nissan označuje za samostatnou platformu s vlastním názvem. Ale to nic nemění na tom, že je to upravená platforma ze spalováku. Což je podle mě lehko uvěřitelné, protože jinak by to nemělo by atributy, o kterých se hovořil.

      Martin BradaMartin BradaPřed 2 měsíci
    • @Martin Brada - to sa mi nejako nezdá. Toto písali pri uvedení prvej generácie LEAF-u. ""The front-wheel drive Nissan LEAF utilizes an all-new dedicated EV platform with batteries housed in the floor for optimum vehicle packaging and weight distribution.""

      copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
  • Hrubis, kamo :). Dakujem. Mám i3 2017. Podpisujem všetko čo spomínaš. Doplním pár drobnosti’ : Bezramove okna 😉 Predne sklo je najvacsie ake BMW montuje Online zakladne sluzby dozivotne zdarma Termo manazment baterky - jeden z najlepších v BEV.

    slavo sebestaslavo sebestaPřed 2 měsíci
    • Tak ať dál dělá jen radost :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Je mi až blbě z toho jak moc ekologicky to zní... Pak je tu Tesla která kvůli továrně vykácí lesy

    PetroslavPetroslavPřed 2 měsíci
    • @eagleowl126 ne všechny lesy se musí vykácet a ne všechny lesy jsou uměle vytvořené

      PetroslavPetroslavPřed 2 měsíci
    • @Petroslav ano, to je správně :-) Ten les byl zasazeny proto, aby byl vykacen. To je spravne, tak to ma byt :-D

      eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
    • @eagleowl126 já si to přečetl... Zkus popřít mé tvrzení... Vykácela ho? Ano...

      PetroslavPetroslavPřed 2 měsíci
    • elektrickevozy.cz/clanky/tesla-pokracuje-v-sazeni-stromu-podivejte-se možná přestaň číst fake news než budeš příště rozdávat rozumy...

      eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
    • Hehe myslíš ty průmyslové lesy co tam zasadili pro výrobu toaletního papíru. To je teda zlá Tesla.

      eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
  • i3 je fakt jedno z mála elektromobilů, který se mi líbí, ještě líp, ohromilo mě (hodně tomu dodala tvoje pecka recenze). Pokud má být auto elektro - automobilky si hrajou na to, jak jsou eko friendly atd. (chápu, že musí kvůli emisím + marketing), ale tohle je fakt dotažený do konce, je to jinej level. Auto je pěkný, není přeplácaný, žádný brutální fake plastový masky, jen decentní design. Navíc super dojezd, rychle nabitý, dobré vlastnosti. Takhle má elektro vypadat. Bravo

    švícko _švícko _Před 2 měsíci
  • Moc rád se na vaše recenze dívám!😀BMW i3 je hodně zajímavé auto.Chtěl bych se vás zeptat,zda nechystáte test Peugeota e 2008 ?Mě osobně se také moc líbí.Přeji vám,ať se daří

    Jiri ZimaJiri ZimaPřed 2 měsíci
    • Jo tak :). Snad bude :). Zatím jsem tu měl jen její dvojce DS3 E-Tesne

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
    • Já myslel elektrickou verzi e 2008😀

      Jiri ZimaJiri ZimaPřed 2 měsíci
    • Díky moc :). 2008 už tu je csworld.info/mem/video/m916m45qw62hjYs.html :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Ten způsob otvírání zadních dveří bude asi jako pojistka, aby to někdo vzadu neotevřel za jízdy. Myslím, že jsou na to i nějaký předpisy.

    jeffmorendijeffmorendiPřed 2 měsíci
    • @Vložte Text - ktorý hyundai má predné a zadné dvere bez stredového stĺpika?

      copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
    • neřekl bych, nevím jak je to u jiných aut ale u hyundaie od 2014 (možná ještě dřív) za jízdy nejde otevřít a i když člověk zastaví tak musí za kliku zatáhnout dvakrát aby otevřel

      Vložte TextVložte TextPřed 2 měsíci
  • Nemůžu si pomoct ale prostě to vypadá jak auto budoucnosti které je na každém rohu a je už plně autonomní

    vojta platošvojta platošPřed 2 měsíci
    • Souhlas 👍

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Ahoj, ke tvé sebekritice své výšky že nejsi ideální člověk pro testování pohodlí na zadních sedačkách si myslím pravý opak. Přijde mi, že většina novinářů, kteří testují mají povinně výšku pod 170, aby mohli vykládat jak je auto prostorné a že délka sedáku sedadel je dostatečná. Jinak tohle auto si mi vždy líbilo a líbí pořád, bohužel jako u všech elektrik to zabíjí cena. Dojezd je úplně v pohodě. Mohl jsi možná zmínit problémy se kterými se potýkají ojeté kusy. Jinak super shrnuti

    Men MenMen MenPřed 2 měsíci
    • @eagleowl126 Ložiska na předních kolech. Na 20" je to úplně error. Dále pak manžety na předních tlumičích. A hlavně třeba adaptivní tempovat je spíš pro srandu než pro běžné použití

      Jan ŠtajerJan ŠtajerPřed 2 měsíci
    • @Men Men to je pravda, já má ale napriklad po 130k km origo ložiska a jsou v pořádku. U tlumičů se trhají prachovky, to už 100k km ignoruju. Co me fascinuje, tak to auto je tak genialne a jednoduse vymyslene, ze ti staci umet aj a stahnout ISTA+ a vse si tam opravis sam. Kabel ENET objednas za 3 USD z Ciny. V kontextu fatálních poruch motorů N57 a hlavně N63 jsou toto totální stokorunové srandy.

      eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
    • @eagleowl126 díky za info, myslel jsem to obecně s těmi závadami. Ještě jsem někde četl o problémech s ložisky kol nebo tlumiči už nevím.

      Men MenMen MenPřed 2 měsíci
    • Naopak je to jedno z nejspolehlivějších BMW. Typické závady - porucha el. zámku kabelu (3000 Kč), pokles izolačního odporu na HV kabelu mezi baterií a EME (3400Kč), smrt 12V olověné baterie (pár tisíc Kč), zřídka porucha kompresoru klimatizace / tepelného čerpadla. Nesmí to být ovšem REX, to je smrt. HV baterie SAMSUNG SDI v podání BMW jsou jednoznačně jedny z nejlepších (ne-li nejlepší) v rámci všech elektromobilů, já měl po 6 letech a 1200 cyklech kapacitu 92%.

      eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
  • Skvělá recenze, ojeté i3 60 Ah jsem si koupil po zhlédnutí videa z výroby, kde jsem byl fascinovaný použitými technologiemi ( csworld.info/mem/video/mtdmo2d5roJnpak.html ). Nyní mám najeto 120 tisíc km a auto je staré 6 let. Parkuju venku, baterka SAMSUNG SDI kapacita 92% (před upgradem na 94Ah). Zpětně koupi toho auta hodnotím jako jedno z nejlepších rozhodnutí jaké jsem kdy učinil. Za celou dobu ani jediný vážný problém, žádná výměna olejů a podobně... Nabíjím doma za 3Kč / kWh (na nabíječky ani benzínky vůbec nejezdím) = jezdím průměrně za 0,36 Kč na km a tudíž oproti mému předchozímu BMW úspora jen na palivu a olejích již cca 330 000Kč a stoupá = fakticky amortizace auta (koupeno za 550k bez DPH). Nedávno se mi podařilo sehnat 2018 94 Ah baterii s nájezdem 20k km za 84 000Kč z Norska, takže nyní dojezd 250 km místo 150 km a auto je připravené na dalších 150k+ km. Nepřestává mě fascinovat, že nemusím zahřívat motor a podřazovat. Přitom můžu (klidně po nasednutí do vymrzlého auta) do několika ms okamžitě akcelerovat takovou razancí, jako kdyby jezdil se spalovacím BMW prakticky pořád v maximálních otáčkách. BMW i3 je rozhodně Ultimate Driving Machine a jedna z nejleších ojetin na kterou může člověk narazit. U současných cen ojetých i3 60 Ah je to doslova za ušetřené palivo = auto zadarmo.

    eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
    • @Peter Karas ano, je to jedno z mála BEV, kde to lze. Baterku mám vyměněnou, řídící jednotky přeproprogramované a vše funguje výtečně.

      eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
    • ahoj, čiže ak som pochopil správne tvoj príspevok batérie s väčšou kapacitou model i3 2018 94Ah rozmerovo pasujú a dajú sa nahradiť presne za tie 60Ah v staršej i3ke? to je super správa takto si zvýšiť dojazd

      Peter KarasPeter KarasPřed 2 měsíci
    • Super zkušenost, to rád čtu :). Tak ať dál dělá jen radost!

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • pořád ty samý keci

    roobuhroobuhPřed 2 měsíci
  • Chtělo by to mluvit o testovaným vozu a ne motat dohromady testovaný a nový. Nový (44kw) nenabijete za 25min, 22kw má jen 7kw 1f palubní nabíječku. Video je fakt hezké, děkuji za něj. Jen prosím uvádějte správná fakta k jednomu autu 😉

    Petr SoukupPetr SoukupPřed 2 měsíci
    • Však mluvím o testovaném :) .... a těch 25 min říkám od 20% na 80%, což je realita, jakou jsme dobíjel 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
    • Začal bych tím, že žádné i3 44 kW ani 22 kW neexistuje. Existuje pouze i3 125 kW a i3s 135 kW. Nový je 42,4 kWh, respektive 37,9 kWh využitelných. Verze 60 Ah má standardně 1f 16 A palubní nabíječku, za příplatek bylo jak CCS, tak 32 A. K tomu z důvodu možného zahoření (výrobní vada) je u většiny prvních i3 s duální nabíječkou omezen výkon druhé nabíječky na 50% a auto reálně nabíjí max 24 A (můj případ). Až nyní jsou tyto auto svolávána a tento KLE modul vyměněn www.bmwblog.com/2014/12/27/bmw-starts-replacing-i3-kle-onboard-charger-achieve-7-4-kw-charging-rate/ (zatím není můj případ). Hezký den a prosím uvádějte správná fakta ;-)

      eagleowl126eagleowl126Před 2 měsíci
  • Pri tej vahe som sa musel zastavit a prepocitat do jazyka mojho chapaneho kolko to vlasne vazi 😀

    Peter KelemenPeter KelemenPřed 2 měsíci
  • zase bmw...hrubis - bmw tester....

    Lukáš JanataLukáš JanataPřed 2 měsíci
    • Za poslední 2 měsíce je tohle teprve druhé 😄

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Díky za video. Měl by jste dělat prodejce. Vy o každém autě mluvíte tak, že bych si ho hned koupil... Je fakt, že o i3 jsem viděl x videí, ale tolik zajímavosti jsem se nikde nedozvěděl. K i3 mám rád tyto vozy. Evokuje mě to mládí a hity jako Velorex, Trabant... Srandy na kolech... Za mě je to elektrický Trabi. z jiné doby a to nemyslím nijak hanlivě, spíše ikonicky. A ten ,,plast" a nasedání dozadu mě to připomněl, ale dotáhli to k dokonalosti... Díky ať se daří, přeji zdraví.

    Pepa JodhePepa JodhePřed 2 měsíci
    • Taky je to bakelit :D. Takže v podstatě ano.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • To je vrazda,co spravili tomu autu

    Marek MedveďMarek MedveďPřed 2 měsíci
  • auto tfujtajbl ... jen můj názor ---

    Murphy EMurphy EPřed 2 měsíci
  • Ja nie som úplne fanúšik BMW a možno aj preto ma tento model zaujal svojim odvážnym dizajnom. BMW potrebuje takéto dizajnové autá lebo podľa mňa zvyšok BMW je stále konzervatívne v poňatí svojho dizajnu.... Test výborný 👍..... hláška , že je to taký JN ( aj keď Jack je drsnejší typ chlapa) pobavila 😃 typický Hrubis.

    Laci AralLaci AralPřed 2 měsíci
    • 😄👌 jsem rád, že se libilo

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Ty jo..Od začátku reklama..A dost blbá..Vypíchnu jen ..Interiér ekologický..A co teda kastle..PLAST?? Taky ekologický..Kov je lépe recyklovatelný..Kdo bude chtít zničené baterie na uložení energie..No těch kiksů je tam spousta že???To už Trabant měl víc eko kastli..Kolik uhlí se spálí na 42Kw?? Ale emise 0....

    Radovan HanakRadovan HanakPřed 2 měsíci
    • @Hrubis obdivuju já bych neměl na to odpovědi těch některých duševních chudáku komentovat.

      Alkohol4you.czAlkohol4you.czPřed 2 měsíci
    • @Jan Novak čo toto má s elektrárňami?

      slavo sebestaslavo sebestaPřed 2 měsíci
    • @slavo sebesta se slovenským estébákem v čele vlády úspěšně směřujeme na úroveň Řecka

      Jan NovakJan NovakPřed 2 měsíci
    • @Jan Novak tak snáď sa raz aj ČR dostane na úroveň Slovenska

      slavo sebestaslavo sebestaPřed 2 měsíci
    • Emise nejsou nikdy nula, každá elektrohračka má výfuk v nejbližší uhelné elektrárně, a že jich je! Až tady bude jen jádro, vítr a soláry, tak to budu považovat za EKO. Do tý doby je to lehce pokrytecké...ale jde to dopředu a snad se jednou dočkáme.

      Jan NovakJan NovakPřed 2 měsíci
  • Za tuhle recenzi metál! Od začátku až do konce nahlížené prakticky, srozumitelné a podložené argumenty relevantními pro člověka s běžnými starostmi.

    ConcionatorConcionatorPřed 2 měsíci
    • Díky moc! Jsem rád, že se líbilo :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Video pěkné dobře zpracované nemám co bych vytknul akorát ten název videa k té i3 moc nesedí, je hromada jiných elektromobilů ke kterým by tenhle název videa seděl daleko více např. fdrive.cz/clanky/elektromobily-ktere-neznate-gm-ev1-488 popřípadě hodně dávná historie fdrive.cz/clanky/elektromobily-ktere-neznate-electrobat-734

    Čenda SakalaČenda SakalaPřed 2 měsíci
    • Já určitě nechci tvrdit, že byl první, spíš jen ukázal směr, jaksi definoval podobu moderního komerčního BEVka

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • 😄😃😀

    Radík TopíkRadík TopíkPřed 2 měsíci
  • V jakém showroomu si půjčuješ bavoráky?

    Štěpán AndrýsŠtěpán AndrýsPřed 2 měsíci
    • @Štěpán Andrýs - no kde asi, u importéra.

      copy_skcopy_skPřed 2 měsíci
    • @Jaroslav Škvrna A kde se skladují ta novinářská auta?

      Štěpán AndrýsŠtěpán AndrýsPřed 2 měsíci
    • @Štěpán Andrýs To je dost možné, protože dealeři si pak mají možnost odkoupit auta, které byli novinářské (pro press) a prodat si je. Sám dělám v jednom dealerství a vím, že toto auto je 100% z importu (BMW Group Czech republic).

      Jaroslav ŠkvrnaJaroslav ŠkvrnaPřed 2 měsíci
    • Tak buď auto půjčí nějaký soukromý majitel, nebo to je nějaký předváděcí vůz. Třeba 330d, kterou jsi testoval v loni, se prodávala v bazaru ve Stratos Auto.

      Štěpán AndrýsŠtěpán AndrýsPřed 2 měsíci
    • @Štěpán Andrýs Od Importéra ;)

      Jaroslav ŠkvrnaJaroslav ŠkvrnaPřed 2 měsíci
  • Rad pozerám tvoje videa ale škoda že si na to sam a auto (keď dávaš obhliadku exteriéru) tak ho musíš otočiť alebo kameru posunúť. Dúfam že si dakoho najmeš aby ťa kameroval:) Ale super videa máš a dávam takoj Like. (otestuješ seat leon sportstourer alebo BMW 5) :):):)

    Adam GlusAdam GlusPřed 2 měsíci
    • @Hrubis Ok ved ty to vieš . Ja najradšej pozerám tvoje videa:)

      Adam GlusAdam GlusPřed 2 měsíci
    • Je to těžší cesta, ale je se hrozně nerad spoleham na jiné lidi. To už je víc plánování času, různé přístupy atd 🤷‍♂️😄

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
    • rad mam keď všetko dakto vysvetľuje ako ty

      Adam GlusAdam GlusPřed 2 měsíci
  • Zvuk asi z mikrofonu ti tam trochu drhne šéfe:(

    smoldapacholdasmoldapacholdaPřed 2 měsíci
    • Jsem si myslel, že vedle stojí nastartovanej fichtl :D

      Silniční PirátSilniční PirátPřed 2 měsíci
    • On tam začal někdo začat dělat bordel, a ten mic se to snaží potlačit. Pak už se mi to doma nepodařilo srovnat :/

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
CSworld