TEST BMW 118i (F40) - Je to vůbec ještě BMW? - CZ/SK

8. 02. 2021
11 160 zhlédnutí

BMW řady jedna okouzlilo spousty řidičů. Nebylo to kvůli tomu, že by šlo až o tak dobrý hatchback, šlo o to, že byl zcela výjimečný. Jako jediné auto kategorie totiž nabízel podélné motory a pohon zadní nápravy. I základní motorizace tak dokázaly nadchnout jízdními vlastnostmi. To vše v aktuální generaci skončilo. Již jde o klasický recept - motor napříč před přední nápravou a předokolková koncepce. Vše za účelem lepšího vnitřního prostoru a lepší ceny. A nepopírám, že BMW 1 řady G40 je skvělý hatchback, který umí zatopit i etalonu třídy - Golfu. Jenže BMW je víc o zážitcích. Jak dokáže obstát nová jednička, navíc s tříválcem pod kapotou? Dozvíte se ve videu.
SLEVA 10% na autokamery NEXTBASE
- slevový kód Hrubis (platný do konce 2021)
Pro České fanoušky www.autokamery.net/​​
Pro Slovenské fanoušky www.autokamery.eu/​​
Článek je k přečtení na www.autojournal.cz

Sleduj novinky na: instagram.com/hrubis/​​

Podpoř mě na www.paypal.me/hrubis
Korunový účet 1200191029/3030
Úvod: (0:00)
Skip Intro (1:18)
Nová koncepce (1:20)
Interiér (5:38)
Motor (10:34)
Jízda (11:45)
Cena + závěr (21:50)

Komentáře
  • Nu zvuk to vcelku i má, ale i tak ten nas... Naštvaný vysavač je slyšet... Nu koncerty 6ti a víc hrnků končí.... 😶

    Petr Spooky0987 HromadaPetr Spooky0987 HromadaPřed 9 dny
  • asi pojdem do zanovnej F20 :D

    MustangMustangPřed 14 dny
  • takže CIVIC 1.5 za 650k

    Ján KistyJán KistyPřed 15 dny
    • Tak...

      HrubisHrubisPřed 14 dny
  • Měl jsem dvě 1er, e81 a e87, obě v atmo benzínu 2,0 125kW a bylo to ohromně zábavné a jedinečné auto. A nákup z Ikey mi taky odvezly 😁

    Sebastian StrnadSebastian StrnadPřed 15 dny
  • Mam rad na tech testech jak si vysoky podobne jako ja, takze si mohu udelat obrazek o zadnich sedackach😅👍 opirat se o strechu preci jen neni pro nikoho prijemny

    TomTomPřed 15 dny
    • 😄👍

      HrubisHrubisPřed 15 dny
  • Supeér ,supeér 🆒️🆒️🆒️,tu bolo povedane všetko,analogove budiky 👍👍👍, Dikk ♻️

    Denisa ŽakováDenisa ŽakováPřed 17 dny
    • 😎👌

      HrubisHrubisPřed 16 dny
  • Som rád, že nie som sám, komu nepríde cool móda chladničkových metalíz a čiernych diskov :)

    Peter SzárazPeter SzárazPřed 18 dny
  • Díky za test "obyčejného" bmw...je dobré si udělat aspoň trochu obrázek..

    miroszmiroszPřed 18 dny
  • Mno, nevim jestli člověk jako já, kterej má problém i s R4 330i by se měl vyjadřovat 😃 Ale možná bych si dovolil lehkou analogii s V6 Ford GT...ty auta nemaj motor jaký maj kvůli nějakýmu historickýmu odkazu, ale maj (nebo maj mít) takovou techniku, která bude nejlíp plnit ůčel toho auta a pokud 1 series má bejt nejzajímavější hatchback, tak to vypadá, že se to povedlo. Jasně pořád budu hledat, kde koupit hezkou E82 s R6 motorem, ale to je na jiný povídání 😃

    Jakub OlejníkJakub OlejníkPřed 18 dny
  • Kde je zmijovka? Vraťte nám zmijovku! :-)

    smrduty hovnosmrduty hovnoPřed 19 dny
    • Zmijovka se vrátí! :D

      HrubisHrubisPřed 18 dny
  • Vyborny test, ako vzdy. V podstate suhlasim. Ak niekto hlada typicke BMW spred niekolkych rokov, tak asi spokojny nebude. Ale, ak chce niekto „obycajny“ hatchback s premiovym logom, na slusny presun z A do B, neriesi pohon, ocakava kvalitne materialy a spracovanie, tak je to celkom dobra volba. Do mojho vyberu by sa urcite dostalo...

    Michal Ďaďo ml.Michal Ďaďo ml.Před 19 dny
  • Za mňa po dizajnovej stránke v pohode. Páči sa mi. BMW musí mať aj takýto model....na BMW obyčajný. Test výborný. Hrubis 👍

    Laci LardLaci LardPřed 19 dny
  • jo auto je to hezké s tím nemam problém, ale ta nová 1.5 od koncernu je parádní a třeba ten interiér golfu (tak je to asi otázka vkusu) moc bych netlačil názor že je jasné že stojí za hov.. a bmw je nejlepší, přestože mě se také nelíbí, tak interiér bmv se mě nelíbí leta letoucí, ale ok kvalita zpracování a materiály můžou byt prémiové

    Daniel HradečnýDaniel HradečnýPřed 20 dny
    • Ta 1.5 je fajn z pohledu spotřeby, a taky je kultivována. Jen je ten motor straně jalový. Vůbec se mu nechce žít :/

      HrubisHrubisPřed 19 dny
  • skvělá recenze Hrubis. Měl jse 3 roky jedničkový bávo rv 2014, zadokolku. Tohleto bohužel vypadá, jako nějaká korejská mutace. ani pana, ani orel. takový neslaný nemastný.

    john kerrowjohn kerrowPřed 20 dny
  • Kdyz jsem si kupoval obe auta tak vzdy prodejce...dame tam tyhle krasny cerny kola....a ja se oklepal a povidam....tak moment...zadny takovy nesnasim cerny kola, hezky stribrny. 😂😂 Alespon nejsem sam.

    Dooky DanielDooky DanielPřed 20 dny
    • Nechapu, že se to někomu líbí :D. Z dalky to vypada jak plechy

      HrubisHrubisPřed 19 dny
  • Koukal jsem že jsi dříve natačel video o E39 a E46, ocenil bych kdyby jsi udělal video o autě E39 :).

    MatesMatesPřed 20 dny
  • Myslím, že srovnání převodovek nebylo dobré. U bmw bylo vidět, oproti Octavii, že řadí rychleji. Podle mě je to z důvodu toho, že bmw bylo pod plynem, kdežto u Octavie to bylo zkušené při konstantní rychlosti. Mě koncernové dsg taky řadí pomaleji a váhavě když jedu konstantně, ale když jedu se sešláplým plynem, tak je to úplně jiné. Jinak opět pěkný test 👍

    Radim HalbichRadim HalbichPřed 20 dny
  • hlavne má pekný dizajn oproti golfu

    MBMBPřed 20 dny
  • Díky za recenzi 👍 za mě to auto smysl dává. Aby mohli pořád vyrábět i ostatní skvělé Performance modely, tak musí vyrobit i tento, pro přítelkyně majitelů Performance verzí 🙂 Navíc to evidentně nešidí a snaží se držet DNA. Nevím jak u tebe, ale v mém okolí řídí jedničky (nové i staré) v naprosté většině mamky a těm na zimu asi nechceš dát výkonnou zadokolku🙂

    Limón E46Limón E46Před 20 dny
    • Díky, super názor, souhlasím!

      HrubisHrubisPřed 19 dny
  • Jestli už nemají problémy se spolehlivostí, tak potom je to férová nabídka :)

    Tomáš GottfriedTomáš GottfriedPřed 20 dny
    • To se asi teprve ukáže 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 19 dny
  • Ahoj,popravde si predchozi gen nevybavuji,nejsem ovlivnen=auto je to pekny z vnejsku,libi se mi. Uvnitr takova trochu nuda v tom zakladu ,asi by to ozivily ty jine promakanejsi sedaky,takhle mi to prijde takove jednolite. Interier super za ty tlacitka na stred.konzoli a budiky za me jednoznacne nejlepsi starej analog,neni nad to kdyz pevna rucicka otackomeru leta vzhuru jak nadrzena milenka lol. Ne jen jizdu by ridic bmw mel poznat po slepu ,ale i specificky zvuk bmw znejici desetileti podobne,tam se to myslim povedlo ,na to ze je to tri valec ,nadstandart a ta koncovka =nekdo tady nad zvukem a provedeni premyslel,dali si na tom zalezet. Jen ty sedacky mi tam opravdu nejdou a bmw ma mit jako vzdy perfektni sedaky a sedacky z ,,fabie,, mi tam vylozene nesedi k nadstandartnimu interieru kor pristrojovce,ale nic neresitelnyho... Pekne auto! Podle me zaplaceny nejsi,urcite ti staci ze ti pujcujou v bmw auta,tak si nadstandartne korektni,bylo to evidentne videt v minulem testu RS ,jak si ji vychvalil LOL

    MrMattronicMrMattronicPřed 20 dny
    • @Hrubis prave ,ze ne ,byla to ciste jen ironie a prave vyzdvihnuti ,ze budes asi objektivni ,njn napsal jsem to trochu hure ,ale melo to ciste vyzdvihnout tvoji objektivitu prave jako primeru k minule recenzi na RS. To bych si nikdy k Mr.Hrubisovi nedovolil,my vime ,ze Ondra je top a svuj a neda se koupit!

      MrMattronicMrMattronicPřed 20 dny
    • Máš pocit, že jsem Octavii chválil? Když jsem říkal, že jízda je frustrující? Že to nemá výkon? nepřesné řízení... Nicméně k těm sedačkám. U BMW bohužel vždy platilo, že základní sesle jsou úplně nanic :(

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Za tu cenu je aj tak o nicom.

    Xaltotun GTXaltotun GTPřed 20 dny
  • 18 letí ubrekánci (obvykle duševně) si to prostě už nebudou kupovat po 20 letech od výroby a 350k km jako super závoďák zadokolku, lol. Naštěstí za tu dobu ale nebudou mít prachy ani na tu dnešní M5 nebo co považují za "auto". Takže snad vymizí ten trend retardů ve starých pekáčích.

    Martin KMartin KPřed 20 dny
    • To si nemyslím, protože generace E46 a E39 jsou mechanicky v podstatě nesmrtelná auta 😄🤔😊🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Nerozumiem prečo má BMW tento model v ponuke keď má aj X1. Podľa mňa je zbytočný a X1 je lepšia voľba.

    Jaroslav HlbockýJaroslav HlbockýPřed 20 dny
    • @Hrubis Keď sa zamyslím asi máš pravdu. Ale moja žena by do mesta na 100 percent radšej brala X1. Ako hovorím "nožka dole" je neprekonateľná.😁

      Jaroslav HlbockýJaroslav HlbockýPřed 20 dny
    • C1 je dražší, je taky větší, a je to SUV, proto někoho to nemusí být správná volba.

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Maximalni vykon ulozeny az ve 4200 otackach? To jsem se snad preslechl, ne?

    maXXmaXXPřed 20 dny
    • @Hrubis Aha, tak to pak ano. Jsem se lekl, ze to je nafta na benzin. Jinak docela zabavna recenze, docela me bavi tyhle "obycejnejsi" kousky.

      maXXmaXXPřed 20 dny
    • 4200-6500, kroutak 1450-4200

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • nejsem fanousek bmw, ani zdaleka ne, ale jedna vec je fakt pro vsechny automobilky, kazda automobilka hleda cestu k ziskum a ne, co jim povidaji lidi na youtube, fb apod. a tohle je zkratka auto pro zapadni trhy jako druhé auto do rodiny a v tom pripade dava velky smysl, tak jak je postaveno.

    Lukáš JanataLukáš JanataPřed 20 dny
    • Souhlasím.

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Auto je nádherný v šechno manuální, prostorné, ale trošku mi připadá, jako když napodobuji nové Dacia Sandero interiér podobný tří válec vsechno jednoduše manuálně což není špatný, protože miň problémů na opravy a spotřeba taky celkem jde akorát cena oproti Sanderu je někde jinde. Hezké video.

    Lamia VítováLamia VítováPřed 20 dny
  • To je zaplatené promo?...toto ma všetko aj Kia ceed 1.4TGdi...a nie trojvalec..a spotreba7..fuj

    Robert VaculciakRobert VaculciakPřed 20 dny
    • @Hrubis ja tam nevidim zasa taký rozdiel..interierovy..a keď už..ja neznášam 3valce..neviem prečo...fakt a taa prevodovka v Kiaceed 7st.automat dvojspojka ti nahadze rychlosi ako nič tiež

      Robert VaculciakRobert VaculciakPřed 20 dny
    • To sice Kia Ceed má. Ale co Ki ceed nemá, je bohužel odpovídající odhlučnění, kvalitnější interiér. A to neber jako Hejt. Ceed je fajn, hlavně pro ceed, jen se ty auta moc nedají srovnat.

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Tohle už BMW není. 🤷🏻‍♂️

    MM AutomotiveMM AutomotivePřed 20 dny
    • Ale víš jak. Peníze 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Jak Hrubis říkal, že převodovce to tam padá jak... Tak jsem čekal, že řekne: jak Němci do krytu. Ale to by se u Bmw asi zhroutili. 😀

    Intel PentiumIntel PentiumPřed 20 dny
    • @Hrubis U nás se to říká. To víš, Sudety. 😉

      Intel PentiumIntel PentiumPřed 20 dny
    • To se nesmí 😄

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Nesúhlasím - Spotreba na tomto motore sa ustáli po 10-15 tisíc a je výborná . Na X1 máme 8 mesto, 6,8-7diaľnica a 5,5 okresky Máme automat isin hydromenic tak možno trochu ten má lepšie efektivitu prevodov . Auto máme 4 roky a všetko ako nové nič nevrzga . Veľký prúser sú sedačky - bieda Nechcel som športové lebo boli úzke a štandardky nemali na výber . A prišli úplne biedne sedačky aj keď máme polokozu a tá je ok ale tvar . Proste krátke slabé. Aj keď aj po 14 hodine jazdy neboli chrbát ale máš pocit že sedíš v IX20 ....

    Ing.Martin OndovčinIng.Martin OndovčinPřed 20 dny
    • Je možné, že si časem sedne. Hodnotím to, co se ukáže v testu :)

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Hrubis zas urobil jeden super test! Tento motor máme v X1 už 4 roky a jazdí denne . Je skutočne živý a krásne potiahne 1,5 t auto . Auto ma výborne jazdné vlastnosti aj keď ho mám na 18 tkach. Kto ho nejazdil nevie o čom rozpráva . Kedy typu 3valec hnojuplne ignorujem

    Ing.Martin OndovčinIng.Martin OndovčinPřed 20 dny
    • Super, tak ať dál dělá radost.

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Je úsměvný, jak do nás v EU hustí trívalce a v USA má kazdej druhej jak boháč v Kalifornii tak redneck v Texasu doma V8.

    Jules JulesXJules JulesXPřed 20 dny
    • To už dávno neplatí a ve velkých městech už vůbec ne

      IoczIoczPřed 20 dny
    • Ty tříválec se dalají z části kvůli Číně. EU trh není nafukovací, a v Číně jsou nižší daně na motory s objemem do 1.5l, takže se tam taková auta dobře prodavaji. Trivalec má taky dobrou tepelnou účinnost, nižší emise atd, takže 2 mouchy jednou ranou 🤷‍♂️. Ale já si myslím, že 3 válec nemusí být nutné zlo. Na trhu ke spousta dobrých.

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • To je nahon na předek?? To je poprvé ne?

    Nelson králNelson králPřed 21 dnem
    • Poprvé ne. Už 2 Gran Tourer a Activ Tourer byly

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • K tej cene. To nie bmw je lacne, ale golf je pekelne drahy

    Ladislav LučivjanskýLadislav LučivjanskýPřed 21 dnem
    • Je to tak ...

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Ta čepice je nezvyk 😂

    Radim ČepRadim ČepPřed 21 dnem
    • :D

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Ty spotřeby co popisuješ u tohohle bmw mám úplně přesně já se svojí scalou 1,5 tsi s dsgckem, sice mám těžkou nohu ale i tak to docela pije i když jedu zrovna klidně 😀. Taky bych čekal třeba o litr míň v průměru ale bohužel no 🤷🏽‍♂️.

    HostyHostyPřed 21 dnem
  • Perfektní test! Je to pro mě až neuvěřitelné, že absolutně se VŠÍM s Vámi souhlasím! Vůz, ve stejné motorizaci, jsem koupil manželce a v souhrnu: (+) - motor překvapivě svižný - převodovka (měl jsem obavy, doufal jsem, že tam bude ZF, ale tahle je také skvělá) - reálný a velmi robustní výfuk (slovy tchána: "Ten je jak pro veverku") - na tříválec perfektní zvuk - v základu jsou veškeré bezpečnostní prvky (hlídání pruhů, automatické dobržďování, ...) - kvalita interiéru TOP (po tvrdé kritice předchozích modelů, snad všech řad, se tentokrát v Mnichově snažili) (-) - za sedačky ihned připlatit (Tyhle základní jsem odzkoušel v předváděcím modelu a nemají téměř žádné boční vedení. Kočka by Vám v nich lítala jak mrkev v kýblu. Navíc vypadají že jsou obšlehnuté z 10 let starého Fiatu) - za sportovní volant taktéž připlatit (základní je na omak velmi tvrdý) - spotřeba vyšší - designově je potřeba si s autem v konfigurátoru vyhrát (připlatit za barvu, světla a designové doplňky). Základ je opravdu přinejmenším "zvláštní"☺ ______________________________________________ Celkově jsem po přečtení nových plánů na změnu koncepce také štěkal, ale na konec to BMW zvládlo se ctí. Vnitřním prostorem Vás nová 1 mile překvapí. Dokáži si jej představit i jako hlavní auto do rodiny... samozřejmě v ještě hravější motorové verzi pro fotříka☺

    Jakub NěmecJakub NěmecPřed 21 dnem
    • Díky za komentář. Konečně někdo s osobní zkušenosti :). Tak ať dál dělá radost!

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • BMW = nejdostupnější zadokolka pro nás, s FWD je to na úrovni VW :(

    Martin MachillMartin MachillPřed 21 dnem
    • Věř tomu, že VW má do toho pořád daleko :).

      HrubisHrubisPřed 20 dny
  • Ten motor by aj bolo pocut keby si tolko nekecal :) . Nic v zlom ale obcas je to unavne, inak pekne recenzie.

    RóbertRóbertPřed 21 dnem
  • 😄😃😀

    Radík TopíkRadík TopíkPřed 21 dnem
  • Prestiz a dnesne bmw ? Asi ne uz !

    Matvej HeldMatvej HeldPřed 21 dnem
    • Tohle není motor PSA. B38 je rozpulená B58 ☝️

      HrubisHrubisPřed 20 dny
    • Zabudol som ze to vyzera ja i30

      Matvej HeldMatvej HeldPřed 21 dnem
    • @Hrubis PSA motor, predokolka, sedacky jak trestna lavica. Bmw uz neni to co byvalo.

      Matvej HeldMatvej HeldPřed 21 dnem
    • Proč myslíš, že ne 🤔

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • opět to je vidět že to báwa umí - krasavec

    Fycan LycanFycan LycanPřed 21 dnem
  • Video dobrý, ale jak jsi řekl ten nesmysl s cenou Audi, tak to mě pěkně rozohnilo. Audi a3 stojí 1,3 mil jedině s nejsilnějším motorem a full výbavou, což může stát i bmw1 když tam dáš všechno. Takže říct že audi a3 vlastně v základu , jak jsi to podal, stojí 1,3 mil je pěknej nesmysl.

    Radim KomárekRadim KomárekPřed 21 dnem
    • Mrkni se na test Audi A3 limo, co jsem tu měl nedávno. Ta stala 1,301 milionu ;). Posoudíš pak sám.

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • Není to náhodou generace F40 a ne G40? :) Jinak super recenze. Jako majitel BMW taky nejásám, že je to FWD, ale pořád má člověk na výběr a souhlasím, že nejvíce prskaj lidi, co ani nikdy neměli RWD, potažmo starší 1er.

    Tomas FaltejsekTomas FaltejsekPřed 21 dnem
    • Je to tak, já ty nové bawce automaticky hazím pod Géčko 🤷‍♂️.

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • proč základní model může mít důstojný výfuk a vrcholný modely místo výfuku kus petflašky?

    Jiří SvobodaJiří SvobodaPřed 21 dnem
    • @Hrubis jako obecně... Nechápu proč řekněme dostupný auto jako je tohle... Si to může dovolit... Různý modely i jiný značky za miliony mají plastovej fejk... Neumím to prostě pochopit

      Jiří SvobodaJiří SvobodaPřed 21 dnem
    • Který to tak má?

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • Ahoj, je to F40, nie G40

    Radoslav J.Radoslav J.Před 21 dnem
    • V pohode. Ja ho mam, v trosku lepsej vybave. Celkom ujde, teda az na prevodovku. V comforte mam pocit, ze hadze prili skoro vyssie prevodove stupne a podtaca. 😉

      Radoslav J.Radoslav J.Před 21 dnem
    • Máš pravdu, nemoc z povolání. Všechny nová BMW už samosebou hážu pod G.

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • suhlasim tiez som za virtualcockpit ako ma Audi ;) prirovnal by som to k manualnej pevodovke ludia nechcu manual do mesta lebo su lenivy preradovat ale chcu analogove budiky :D tam trosku chyba logika. Osobne preferujem virtual cockpit lebo je tam velmi vela uzitocnych informacii ktore su hodne dolezite. to v analogovych budikoch nenajdes

    Dominik Road AdventuresDominik Road AdventuresPřed 21 dnem
  • Tříválcová předokolka, tak alespoň to má dobrou kvalitu zpracování, když už nic. I když chápu, že lidi, co si toto kupují, tak neřeší jízdní vlastnosti nebo motor.

    Philip CooperPhilip CooperPřed 21 dnem
  • Čísla teda hovoria to čo sa už deje dlhšiu dobu...že BMW si vačšina ludí kupuje už len preto, aby mala na kapote BMW.Šoférsky profil značky pomaly ale isto zaniká.

    giamocooogiamocoooPřed 21 dnem
    • Každá velká značka to jednou dotáhne tam, že lidem jde hlavně o značku. O tom prestiž je. Nicméně BMW má pořád kupu modelů, které jsou hlavně pro řidiče.

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • BMW a prestiž? Už dávno ne. Tuhle značku jsem vyměnil za Volvo a už bych se nikdy nevrátil. Kvalita katastrofa a schopnosti těch aut se vytratily již s předchozími generacemi, takže člověk přechod do "neřidičského" auta ani nepozná (což je smutné). Ty sedačky, co dávají v základu, to si dělají srandu?! Horší jsem neviděl napříč snad všemi značkami a to ani nemluvím o designu, který šel u BMW úplně do kopru. Dávno pryč jsou časy legendárních nadčasových designů e90 a e60, které ještě dnes vypadají líp než tohle. Volvo BMW dle mého názoru poráží i v rámci toho 3-válvcového motoru, který má robustnější konstrukci a je kvalitněji zpracovaný. Jinak ale díky za recenzi, jinde bych se na ni ani nepodíval :)

    Martin StokarMartin StokarPřed 21 dnem
    • @Martin MATYNIKY Tak do těch jejich motorů dej svoje prachy, já už bych to neudělal. Nemluvím tady teoreticky, ale z vlastních zkušeností a po několika konzultacích s lidma z oficiálního servisu BMW, kam jsem jezdil (i oni na to nadávají). A ano, to "Čínský Volvo" je tisíckrát lepší a já jsem konečně velmi spokojený se svým autem :)

      Martin StokarMartin StokarPřed 19 dny
    • To myslíš to Čínský volvo,který má jen čtyřválce?To BMW má pořád R6,V8 a V12 motory

      Martin MATYNIKYMartin MATYNIKYPřed 20 dny
  • Super test. Já měl e36 e 46 teď mám x3 Auto v testu vypadá dobře ale já bych chtěl nahon na zadek ale pro mou ženu super. Fandím ti ahoj

    Rostislav SurovecRostislav SurovecPřed 21 dnem
  • Vaše testy jsou pokaždé lepší a lepší. Rád na ně koukám. Díky.

    Black SabbathBlack SabbathPřed 21 dnem
    • Moc děkuji!

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • Joo, ty budíky vypadaji mnohem lépe než ten jejich displej s minimálním uživatelským rozhraním a otočným otáčkoměrem. 😁

    Aleš DeeserAleš DeeserPřed 21 dnem
    • Škoda, že si člověk nemůže vybrat. Je to podle infotainmentu. S velkým je automaticky displej.

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • u mě trošku reminiscence na řadu E30, tam ať měl člověk jakýkoliv motor tak si jízdu užíval. podle mě se vrátili ke svým začátkům co se týče výkonu kg / PS a ovladatelnosti a konečně i základní verze potěší nejběžnejší motoristy. a radši oželím tu zadokolku i ten čtvrtý válec. za mě dobrý počin a v tomhle segmentu lidových vozítek má BMW želízko v ohni.

    Tibor PresinszkyTibor PresinszkyPřed 21 dnem
  • To je omyl a né BMW. Pro mě je BMW pouze 3,5,7. Vše ostatní je pouze napodobenina řady 3,5,7.

    Honza StočekHonza StočekPřed 21 dnem
    • @Hrubis 8 vím, že je.Ale žádná hitparáda prodejů to asi není.3,5,7 jsou přesně zařaditelné auta,všecko mezi je buď předřazena levnější řada,nebo o dost levnější a horší vyžší řada.

      Honza StočekHonza StočekPřed 21 dnem
    • @MrMarkusCZE 4 je dražší 3,nebo nedomrdlá 5

      Honza StočekHonza StočekPřed 21 dnem
    • A co je špatně u čtyřky? Dvojkový coupe mi přijde taky moc fajn. Každá řada má něco. Zrovna trojka mi přijde u bmw nejvíc nuda.

      MrMarkusCZEMrMarkusCZEPřed 21 dnem
    • Myslím, že spousta majitelů BMW 8, nebo třeba 3.0 CSL by s tebou nesouhlasilo 🤔. A nebo taková E82

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • Z BMW má vždy smíšené pocity, ale tady z toho ještě 2x víc. 🤦 😉

    Radek VýtiskRadek VýtiskPřed 21 dnem
    • BMW? neřeším a chci. Tři hrnky? Co by na tom bylo špatného? Když to začalo, možná to bylo špatný, ale "dnes" je to už lepší. No a už ani neřeším že FWD, už jsem se naučil jezdit i s předokolkou (a pravda nebaví mě to). Samozřejmě preferuji zadokolku. Fšechnokolka je u mě na posledním místě. Spotřebu pod 10L/100km, neřeším, minulé auto ve městě 14, dálnice 16 L/100 (2,8 i E39) VW mi nesmí do baráku, pokud to nebude Lupo nebo Jetta. Takže jo, mám stejně smíšený pocity. A jestli se to dá sehnat ještě s manuálem, šel bych do něj.

      Karel PolákKarel PolákPřed 21 dnem
  • BMW 3valec!? Hnoj , spotreba vysoká!! Môj názor. 😉😉

    Xxx XxxXxx XxxPřed 21 dnem
    • Ale beriem, ze eú tlačí na emisie, , ale ak chceme výkon treba ho točiť do 6000 otáčok. Potom je spotreba ktorú únia nechce 😂😂 pekný večer . 😉😉

      Xxx XxxXxx XxxPřed 21 dnem
    • Tak není první, už i8 ho měla 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • Tohle bílé BMW 118i už proběhlo asi všemi českými medii a vždycky jsem ho tak nějak přešel, ale dnes mě tady na videu vcelku zaujalo a zalíbilo se. Podle mě to chce čas a "zvyknout" si na něj a začne se i líbit.

    Petr MatesPetr MatesPřed 21 dnem
    • @Ing.Martin Ondovčin Viděl jsem ho v několika časopisech, myslím třeba AutoTip a taky na webu auto.cz byl test.

      Petr MatesPetr MatesPřed 19 dny
    • Kto ho ešte testoval? daj link . Vďaka

      Ing.Martin OndovčinIng.Martin OndovčinPřed 20 dny
    • Nevím, jestli úplně líbit, ale zvykneme si :D

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • To auto je tak hnusný .. ale mám zaplý zvoneček tak tady dám jen lajk, koment a čau. PS: hrozně by mě zajímal test G20 320d v manuálu.

    MichalMichalPřed 21 dnem
  • Co je FWD, pro mě BMW prostě není...

    Silniční PirátSilniční PirátPřed 21 dnem
    • Naštěstí je furt dost na výběr.

      HrubisHrubisPřed 21 dnem
  • Veľmi super test , zajímalo by ma test tiež BMW radu 2 Gran Coupé keby sa dalo , mohol by si ho urobiť😁😎👍👌👍

    Adam GlusAdam GlusPřed 21 dnem
  • Tříválec a bmw to je úpadek... 🙄

    Ondřej ŠimonOndřej ŠimonPřed 21 dnem
    • @Ondřej Šimon ale neodpovedal si či si jazdil BMW 1,5 i R3 ?

      Ing.Martin OndovčinIng.Martin OndovčinPřed 19 dny
    • Bmw e46 m3 to byl kousek. Dodneška krásný nadčasový auto. 🤗

      Ondřej ŠimonOndřej ŠimonPřed 19 dny
    • Jsem rád že jsem vyvolal diskuzi 😉

      Ondřej ŠimonOndřej ŠimonPřed 19 dny
    • To je evolucia.

      MarcusMarcusPřed 19 dny
    • @Ing.Martin Ondovčin Určitě kdybych měl možnost, rád bych zkusil. Stejně jako bych se projel v čemkoliv V8. Nevidím v tom problém.

      MrMarkusCZEMrMarkusCZEPřed 20 dny
  • NE :D 130i byla nejzabavnejsi hot hatch, tohle je spatny vtip...

    Ep!dEmEp!dEmPřed 21 dnem
    • @Ep!dEm aj to záleží od vyspelosti motora . V tomto teste myslím že HRUBIS hovorí aj o 1,5tsi od koncernu čo je R4 s dokonca vyšším výkonom vo verzii 110kW a označil tento R3BMW 1,5i za lepší .

      Ing.Martin OndovčinIng.Martin OndovčinPřed 19 dny
    • @Ing.Martin Ondovčin Tak to samozrejme uznavam, ze jakkykoliv benzin je lepsi nez nafta. A netvrdim ze ten R3 je vylozene spatny motor, ale R4 turbo by rozhodne bylo lepsi a co mi vadi hlavne je nemoznost sestivalcove volby.

      Ep!dEmEp!dEmPřed 20 dny
    • @Ep!dEm pre mna to vôbec nie je kazenie tvojho tliachania len som kupoval auto ktoré som chcel a presne moja požiadavka a každá ďalšia objednavka pre výrobcu vytvára obraz potrieb a výrobný plán . Tvoj chevi ho síce ozvláštňuje ale nijako nezlepšuje . Takze skus pojazdiť 1,5iR3 a mozno aj ty prides na to že určite nie je lepšie ako V8 a ani V6 či R6 ale určite Je lepšie ako R4 v nafte a to aj tie s niečo vyšším výkonom . A tiež viem čo hovorím druhé auto mam MB E 250cdi . Aj keď v absolútnej hodnote zrýchľuje 250 lepšie ale pocit z rozsahu otáčok a krásny priebeh benzínu je viac .

      Ing.Martin OndovčinIng.Martin OndovčinPřed 20 dny
    • @Ing.Martin Ondovčin Mam 2018 Chevrolet Silverado s benzinovou V8, kupovane jako nove... Takze svoje "tlachani" podporuji ciny , bohuzel to kazi lidi jako ty kteri si kupuji 1.5l R3...

      Ep!dEmEp!dEmPřed 20 dny
    • @Hrubis no sak ludia si myslia, ze dakedy vsetci kupovali 130i,135i a 140i, ale tych sa predalo mozno asi tak max 5% objemu predaja, a skor tie auta robili image znacky a tiez to neboli ziadne krasne auta. A pri beznych atmotmosferickych 1.6i a 2.0i co tam davali tak to bolo jedno ci to bola predokolka ci zadokolka, teraz je to auto vyrobne lacnejsie a priestornejsie a asi aj ta 1.5 turbo zivsia ako ten 1.6i a 2.0i stvorvalec co bol asi najporuchovejsi benzin motor od BMW ak neratam N63. BMW Abu Dhabi motors ma peknu konfiguraciu v M pakete nafotenu facebook.com/BMWADM/photos/pcb.4017090954970452/4017087601637454/

      frantisek kiscikfrantisek kiscikPřed 20 dny
CSworld