TEST Land Rover Defender D240 - Těžké břemeno - CZ/SK

26. 10. 2020
28 156 zhlédnutí

Defender je off roadová legenda, kterou si oblíbili lidé, kteří potřebují nezničitelné železo, které dojede všude. Po ukončení jeho výroby, a ohlášení nástupce se začaly objevovat obavy, jak to s ním dopadne. Při představení se ukázalo, že přišel o rám, a také je mnohem použitelnější pro každý den. Fanoušci šíleli ... je to ale špatně? Má nový Defík stále co říct? Dozvíte se ve videu.
Článek je k přečtení na www.autojournal.cz

Sleduj novinky na: instagram.com/hrubis/

Podpoř mě na www.paypal.me/hrubis

Komentáře
  • Stejně 90 %zákazníků nevjede do terénu.. Je to spíš jen móda 😉

    Ondřej ŠimonOndřej ŠimonPřed 26 dny
  • Měl se zachovat původní design jak to má Jeep wrangler

    Ondřej ŠimonOndřej ŠimonPřed měsícem
  • Po skusenostiach s LR mam urcite pochybnosti o kvalite noveho Defendra. Nielen podla mna LR uz desiatky rokov pracuje na tom aby zo zakaznikov vychovali sikovnych mechanikov 😊 csworld.info/mem/video/ddeZeqml0KqepmY.html&ab_channel=TheFastLaneCar Kazdopadne pekny, kvalitny test 👍

    SKJeeperSKJeeperPřed měsícem
  • Kolik max jede to auto

    Genstr12Genstr12Před 2 měsíci
    • Dík

      Genstr12Genstr12Před 2 měsíci
    • 190 :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Auto je nádherný,ale zbytečně moc elektroniky a furd ste v servise. Je podobný hodně Dacia Duster 2021v LPG které jezdí za 85 haléřů 1km stoji 300tisic a v terénu je Duster asi lepší protože je trošku lehčí, líp se zněho kouká ven, když jedete terénem, tady utoho dlouhého předků nevíte kam pomalu jedete, kvalitově jsou si hodně podobná hezký auta, ale Duster to má lépe řešený,i kvalitnější spravování auta, tady vyhrává Renault. Tady to auto žere já vetřieska v terénu abyste sebou vozil 100litru v kanystrech 😃Todle auto má asi zlaté kliky, když tolik stoji žrava kára.

    Lamia VítováLamia VítováPřed 2 měsíci
    • Nevím, jestli je tenhle komentář myšlený vážně, ale pokusím se na něj vážně odpovědět :D .... Zpracování Dusteru se určitě nemůže rovnat s tím v Defenderu. Land Rover je plný kvalitních materiálů, a zpracování je na špičkové úrovni. Dacia odpovídá cenové hladině, a dočkáte se především tvrdých plastů, a ne zrovna 100% slícování. V terénu bohužel Dačka taky pohoří. Zaprvné ma Defender lepší nájezdové i přejezdové úhly, ale Dacii chybí především redukce, uzávěrky, lepší brodivost i světlá výška - a především sofistikovanější pohon všech kol. Dacii Duster mám moc rád, ale je to jen snaživé malé SUV, to nelze srovnávat s tak robustním off-roadově zaměřeným autem, jako je Defender. S tím se může srovnávat třeba G wagen nebo Rubicon, ale určitě ne SUV z bežné produkce :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Za mě nejlepší recenze na Defendra

    Rajmund PokornýRajmund PokornýPřed 2 měsíci
    • Díky 🤩

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Není nad staryho defendra

    Ondřej ŠimonOndřej ŠimonPřed 2 měsíci
  • Kam zmizla moje sms

    Pavel 50Pavel 50Před 2 měsíci
    • Jaka

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Som rád že pracujem v automobilke Jaguar land rover. A sú na defender pozitívne ohlasy. Naozaj človek keď vidí Defender naživo je to bomba ako na videu či na fotkách. Mal som možnosť skúšobnej jazdy a ozaj je radosť sedieť v aute a ako krásne sedí na cestách...

    DJ-OLI SVKDJ-OLI SVKPřed 3 měsíci
    • Je to skvělý auto :)

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Ja nechapu, co porad nekteri lidi maji proti SUV. Jsou to prakticka auta a maji rozhodne vetsi smysl, nez neustale vsude chvalene a do nebe vyzdvihovane sportovni modely ruznych znacek. Na co vyuzijete auta typu skoda rs, bmw M, Amg atd. Na zavodeni a na hrani. Naopak kdyz potrebuju auto na denni jezdeni, ale obcas musim zajet dolesa,nebo na polnacku, kde bych u oktavky orval spodek tak si koupim tucsona, sorento, sportage, santefe, rav atd. Ale kdyz se sorentem prijedu do mesta, tak budu pro vsechny pozér. Proc??? Proc se u nas porad lidi hodnoti podle toho, jake maji auto? Hodnotte lidi spis podle toho, jak se v tech autech chovaji. Kdyz nekdo jede v 3,0tdi 150kmh po silnici prvni tridy, tak je to u mě hovado. Kdyz nekdo jede v x5 90kmh, tak je to u mě slusny clovek. Problem je, ze kdoz to hovado z te audiny potka tu x5, tak si rekne ze je to pozer. Fakt absurdni...

    asdfjklu12345asdfjklu12345Před 3 měsíci
    • ​@Hrubis snadnější nastupování, vystupování, vyšší posez, lepší výhled z auta. Tohle ocení lidi 50+ Moje maminka treba do oktavky nastoupi ale uz z ni bez pomoci nevystoupi, jen kvůli tomu ma SUV. tohle nikdo nevidi. Jinak mi v podstate davas za pravdu a souhlasim s tebou. Auta jsou dnes u nas z velke casti o socialnim statusu. Mam par kamaradu, kteri jezdido prace 10km po městě denně s 3,0Tdi, protože s 1,6 benzinem prostě jezdit nebudou. Ale proč ne, ja to respektuju. Stejne tak respektuju, když si někdo koupí třeba V8 RAM jen proto, že je to jeho sen. Jen mi vadí, že se pak na to spousta lidí dívá přes prsty. Ja vim, ze sem pletu neco nepatří a omlouvám se za to. Je to úplně stejné jako když sis koupil M5, tak někdo si ze stejného důvodu koupí třeba sorento. Je to totéž. To co je pro tebe M5 tak pro někoho je úplně to samé třeba RAM. Prostě si plníme sny a není třeba se na nás proto koukat přes prsty.

      asdfjklu12345asdfjklu12345Před 3 měsíci
    • Já si myslím, že SUV z principu nikdo nehani - nebo ne většina. Ten problém je spis v jejich využíti. 90% SUV jezdí po městě, nebo po běžných komunikacích, kde nepřinášejí žádnou výhodu. Jsou těžší, větší, dražší na provoz a mají horší jízdní vlastnosti. Bohužel se z nich dnes stala věc spíš sociálního statusu, tak se každá automobilka jen předhání v tom, kolik jich dokáže vyrobit, přitom jde z velké části jen o hybridy klasických hatchbacku.

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Humus interier. V dnešní době vnitřek auta co vypadá jako MHD. Za 1.5 až 2 milióny bych čekal o dost víc.👎👎👎

    Mike R33Mike R33Před 3 měsíci
    • Slouží účelu 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Vyrobené na Slovensku zabudol si povedať.test ako vždy super

    Jan AbosiJan AbosiPřed 3 měsíci
  • Já mám tvý testy fakt rád, ale hrozně mě irituje to drmolení, rychlé mluvení a opravování se. Doporučuji mluvit pomaleji. Získáš tím více prostoru k tomu si rozmyslet, co chceš přesně říct. Většina tvořivé populace na youtube mluví jako na pervitinu, protože nemají odbornou průpravu a tak se z toho stává akceptovaná norma.

    SeVzbudteHolomciSeVzbudteHolomciPřed 3 měsíci
  • škoda že je hodně i nových aut této značky tak málo spolehlivých

    Luke KLuke KPřed 3 měsíci
  • No... osobně bych asi jeho schopnosti nevyužil ale ta recenze byla natolik výživná , že díky ní je to první LD které se mě líbí. Díky za test.

    Marek MuchaMarek MuchaPřed 3 měsíci
    • Já asi taky ne, ale chtěl bych ho. Už jen kvůli tomu, jak nezničitoeně působí 👌

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • To porovnání únosnosti střechy Defender vs. Kodiaq snad nemyslíte vážně. Porovnáváte hrušky s jabkama... Resp. statické a dynamické zatížení střechy. Dynamické zatížení uvádí Defender 80/118 kg. Tzn. oproti tomu Kodiaqu je lepší o 10 kg. Žádných 300 vs. 70!!! To už můžete uvádět, že kufr Defenderu je 972l, zatímco přihrádka u Kodiagu jen 5 litrů. A taky mám pocit, že 972 není přes tisíc, jak uvádíte....

    AutomobilistaAutomobilistaPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Právě proto. 75 kg dynamického, tak jak se standardně a zcela logicky (protože auto je určeno k jízdě) uvádí. Právě proto je mimo, že to porovnáváte se statickým u Defíku... Prostě absolutně fail a nefér srovnání...

      AutomobilistaAutomobilistaPřed 3 měsíci
    • Kodiaq uvádí 75 maximalni

      HrubisHrubisPřed 3 měsíci
  • Super test to auto katastrofa to aj novy duster je krajsi😂

    Lukáš JežkoLukáš JežkoPřed 3 měsíci
  • 18:33 vlevo starší parťák freeďa, který mně stojí v garáži :D

    DepressedDepressedPřed 4 měsíci
  • Konecne po letech auto udelane na Ceske silnice :D

    Václav HejdaVáclav HejdaPřed 4 měsíci
    • Tohle asi má všechny :D

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ahoj je to velmi pěkná recenze, hlavně si vážím toho že to vše říkáš upřímně a nepatříš mezi dalších ubohé přetvařující se a falešné lidi! Byl jsi trochu zklamaný že jsi neměl v rukou tu aktuálně nejvýkonější verzi P400 co je na trhu? Jsem velmi zvědavý na ten osmiválec, viděl jsem ho jen ve videu při testování na okruhu. I přes to že Defendery mám docela rád od malička a tyhle nové pravděpodobně nejsou vyjímkou (i když kvalita, spolehlivost a výdrž se teprve ukáže, ta není daná jako u mnoha jiných aut) jsou tu tak 3 auta této kategorie které mám mnohem radši. Existují 3 kategorie z 4x4 težších, vyšších aut které hmotnostně nepatří mezi nákladní stroje : Offroad, Offroad-SUV a pouze čistokrevné SUV. SUV-Offroady střední až větší velikosti jsou např. tyto auta : Nissany Patroly Y62, Defendery 2020, G-Classy a Brabusy, Infiniti QX80's, některé TOP Range Rovery, Lexusy LX 570, Toyoty LC200's, GMC Yukon 2021, některé Dodge, některé Chevrolety, některé Jeepy Grand Cheerokéčka a Trailhawky, Toyoty 4Runnery, Toyoty FJ Cruisery, Mitsubishi Pajera, UAZy Patrioty. Je to podobné jako kdyby si tvrdil že existují jen Supersporty a Hypersporty a žádná jiná kategorie osobních sportovních aut není, což ona samožřejmě je a doufám že ji znáš, to je přesně ta kam se řadí auta jako Infiniti Q60, Škoda Suberb a další možná i stovka aut. Potom mám dojem že téměř všechna ostatní auta v kategorii SUV-Offroad (tedy ten malinký zbytek) že jsou méně schopné a spolehlivé stroje pro Offroad a pak jsou to jen SUV, která jsou velmi málo schopná ve všech typech terénu. 24:24 Takže mužeš věřit, že je mnohem víc aut z kterých můžeš mít pocit jako z jmenované G-Class nebo Defendera. Navíc i když byl vždy Defender průchodností a schopnostmi v térénu výborný, z toho ta Lenenda jako od jiných skvělých Offroadů tak vždy Defendery byly jakési britské hračky Patrolů a to platí i pro novou řadu Defenderů ve srovnání s nějnovějším typem Patrolů Y62, to mi můžeš věřit. 🤞✌️😋

    Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
  • čo sa týka stredovej konzoly, dá sa objednať aj klasická s opierkou na ruku. pod odklápacou opierkou je potom odkladací box, alebo chladiaci box.

    Peter FellegiPeter FellegiPřed 4 měsíci
  • 5:11 Land Rover už také rád kecá jo? Hmmmm, smutné

    Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
  • Moc pekny auto. Snad jeste vychytaji ty detsky mouchy a bude z toho paradni kara (akorat teda netaha navesy no.... je to takovy lidsky, ze ty prezblepty nevystrihavas). Ta testovaci trat je dost zajimava, rad bych ten "krutej" prejezd zkusil, nechces do testu 30 let staryho dedecka od VW? :-D

    CvokáriumCvokáriumPřed 4 měsíci
    • @Hrubis Srdcovka. VW Caravelle Syncro :-D V nafte.

      CvokáriumCvokáriumPřed 4 měsíci
    • Co? :D

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Dalši super video!!! Diky

    M WolfM WolfPřed 4 měsíci
  • Taky nemám rád SUV, ale tenhle Defender se mi hrozně moc líbí 😍 navazovat na legendární model není nikdy jednoduché, ale myslím, že nový Defender na to má 👍 no ale já stejně začnu asi Defenderem od Lega 🙂

    Limón E46Limón E46Před 4 měsíci
  • ďakujem že si fanúšik tlačidiel namiesto hlúpych dotykoviek.....super _)

    Simon DuranaSimon DuranaPřed 4 měsíci
  • Zdar Hrubis ma tohle komfortnejsi podvozek nez BMW X7 ?

    Science FictionScience FictionPřed 4 měsíci
    • @Hrubis Když toho Defíka ale snížíš na minimální zdvih a zapneš nějaký sportovní režim tak by se měl méně houpat ne?

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • To asi ne :). Tohle je taková ta správná houpačka. X7 se všemi těmi vymozenostmi dokonale maskuje hmotnost. Ale tohle působí robustněji

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Auto muzete vevnitr vytrikat wapkou? Je vam jasny, ze par blbcu vas vezme za slovo? 😂

    Ladislav TerčLadislav TerčPřed 4 měsíci
    • Doufám, že bude i s videem :D

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • defendříka miluju

    Ondra SynekOndra SynekPřed 4 měsíci
  • Měl jsem Discovery II.....taky to nebyl čistokrevný offroad, ale i v těžkém terénu uměl. Oproti Defenderu byl použitelný i na delší jizdy po asfaltu, měl pár asistentů a pohodlnější sezení. Můj kamarád, pravověrný Defenderák na něj koukal s despektem, ale jen do doby, než se v něm svezl. Já si myslím, že nový Defender je v postatě něco podobného, co se užitné hodnoty týče.

    Josef HradeckyJosef HradeckyPřed 4 měsíci
  • S partou na konec světa už nikdy nepojedeš, budeš rád když tě po deváté pustí se vyvenčit... :/ :)

    Pigik PrasatkoPigik PrasatkoPřed 4 měsíci
  • Novou Cupru Formentor otestuj, zajímal by mě tvůj názor 🚀🚀💪👌👍

    Filda NečesanýFilda NečesanýPřed 4 měsíci
  • Je to Off road,žádné SUV!

    Jiri D.Jiri D.Před 4 měsíci
    • @Hrubis Ne není to Offroad ani SUV :)

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Když to někdo potřebuje mít ve škatulce 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ten kdo pamatuje rychlosti načítání stránek či fotek na počítači,nikdy nemůže Remcat nad rychlostí nějakého dnešního systému. Mladí si dnes ničeho neváží a nad vším remcají. 😉

    Jiri D.Jiri D.Před 4 měsíci
    • Jenže dnes už je trochu jiná doba. Kdyby člověk stahoval film celou noc, tak bude taky držkovat na poskytovatele :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • SUV kdysi: sportovně užitková vozidla SUV dnes: silně univerzální vozidla=dělají vše a nic pořádně Crossover: kombík co se snaží vypadat jako drsňák Offroady kdysi: terénní vozidla hlavně pro profesionálni využití a myslivce Offroady dnes:komfortní,moderní stroje pro skutečné chlapy Defender:moderní offroad se zaměřením na silnici Jeep Wrangler:moderní offroad se zaměřením na terén

    Science FictionScience FictionPřed 4 měsíci
    • A kde máš kategorii SUV-Offroad? Jsme v 21. století.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
  • www.autoforum.cz/predstaveni/auto-znacky-zname-nespolehlivosti-se-v-dlouhodobem-testu-pokazilo-po-269-km-trikrat/?.seznam.cz&#dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.lppartner&dop_ab_variant=null

    Czecher86Czecher86Před 4 měsíci
  • Pěkné video, kdo pak z diváků si všimnul tohohle krasavce v čase 32:09?

    Pavel SPavel SPřed 4 měsíci
    • Jo, ten tam nějakou dobu postával :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ahoj Hrubis super auto test máš super videa a uděláš test na BMW i3 prosím

    Daniel ChmelDaniel ChmelPřed 4 měsíci
    • Jasné, rád ... když ho někdo půjčí :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ked chcem auto miesto stareho G- 5 dverovy offroad s pevnou strechou, co vlastne je na vyber? Rubicon nechcem kvoli plastovej streche, na Landcruiser dovezeny z UAE od Dajbycha, mi na SVK asi nebude platit zaruka a nove G stoji 100k+ a caka sa aj 2 roky...

    Lukas VassLukas VassPřed 4 měsíci
    • @Lukas Vass Tak pokud není to pravé ořechové žádné z těchto aut co se tady prodávají, což pro mě rozhodně není!! Tak pak to chce šáhnout po něčem co se tady neprodává a nechat si to sem dovézt. EU nás velmi ráda omezuje v tom co se jí hodí a líbí.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta no z toho, co piste sa da na Slovensku resp. v EU kupit G, ale to zacina niekde na 99.000 plus par nejakych drobnosti a som niekde tesne pod 110.000 euro a to este nespominam, ze cakacia lehota je minimalne 10 mesiacov a to sa tyka iba tych najdrahsich benzinovych verzii, pri tom zakladnom diesli sa to blizi k dvom rokom. Potom uz len Defender a Cherokee/Grand Cherokee, co su SUVcka s unibody konstrukciou a nezavislym zavesenim a Range Rover, co je luxusne SUV s rovnakou konstrukciou, akurat cena je tam ako za G alebo este aj vyssia.

      Lukas VassLukas VassPřed 4 měsíci
    • @Lukas Vass Okej, zůstanu u té kategorie aut od cca 2,3 do 3 tun. Takže například stačí mít snahu se v tom orientovat když takové auto chci. Z aut které se pořád naštěstí vyrábí jsou tady na výběr : Nissany Patroly Y62, Defendery 2020, G-Classy a Brabusy, Infiniti QX80's, některé TOP Range Rovery, Lexusy LX 570, Toyoty LC200's, GMC Yukon 2021, některé Dodge, některé Chevrolety, některé Jeepy Grand Cheerokéčka a Trailhawky, Toyoty 4Runnery, Toyoty FJ Cruisery, Mitsubishi Pajera, UAZy Patrioty. Ale pokud chceš čistokrevný Offroad s tuhou nápravou tak jsou tady mimo ty které si zmínil nové : Y61 Patroly, některé Jeepy Cherokee a možná ještě se něco najde s tuhou nápravou.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta napriklad?

      Lukas VassLukas VassPřed 4 měsíci
    • Výběr je pořád hodně velký, jen se v tom vyznat, mít v tom přehled a znát auta která tady jsou vyjímečná kvůli omezenosti hodně lidí. Držím palce že se ti podaří objevit plno nových dobrých Offroadů a SUV-Offroadů které vážně pořád existují, některé vyjímky jsou i výborné. Nebýt ovce je základ.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
  • super dobrá práce ... 👏👏👏👏👍

    Verell WasskoVerell WasskoPřed 4 měsíci
    • Díky!

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • :) 👍

    Miloslav HoracekMiloslav HoracekPřed 4 měsíci
  • Nový defender je hezký a snad i poctivý kus auta, ale starý defender byl právě pro jeho špatné jízdní vlastnosti na silnici a perfektní vlastnosti v terénu legendárním autem. Mám pocit že u starého defendra se člověk nemusel bát že auto umaže, nebo někde v terénu škrábne. U nového by šrám na laku bolel daleko víc.

    Tomáš IlčíkTomáš IlčíkPřed 4 měsíci
    • Existují různé ochranné věci, buď jenom fólie nebo Offroad magnetické panely, pak se člověk po správném nasazení takových ochran nemusí vůbec bát o jakýkoliv škrábanec na autě, znám to z jiných aut, na Defenderu jsem to ještě neviděl. Ty magnetické ochranné panely může člověk sundavat a nasazovat zatímco 100% průhledné fólie jsou spíše na dlouhou dobu, tam větsinou není možnost sundavání a nandavání, ty fólie se téměr vždy přidělají na pevno a už se nesundavají.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • To už je asi na majiteli :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Nedalo mi to a musel jsem zkouknout i jiná videa od konkurence a jseš asi jedinej komu nedali loketní opěrku, všechny ostatní mají mezi sedačkama tunel jako kráva, co ti to půjčili za očesaný model, vždyť dneska už každý přeci ví, že bez loketní opěrky se nedá vyjet ani za hranice města 😂

    BackGSBackGSPřed 4 měsíci
    • To je podle toho, kolik si nakonfiguruješ sedaček :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Dělal jsi video na Volkswagen Touareg V10 5.0 TDI? Zkoušel jsem najít ale moc jsem nepochodil, sice to auto moc nemusím ale hrozně by mě zajímal tvůj názor na ten monstrózní motor a zvuk 😀 jinak super videa je to skvělý relax 👍

    Tommy SilvermanTommy SilvermanPřed 4 měsíci
    • @Hrubis snadno se da zjistit kolik jich v CR je, ministerstvo zverejnuje velmi detailni statistiky aut co jsou zaregistrovany.

      Dooky DanielDooky DanielPřed 3 měsíci
    • @Hrubis Malý počet aut je vyjímečnost a někdy známka něčeho lepšího nebo naopak propádáků. Já VW moc rád nemám ale tyhle výkoné Touaregy jsou skvělá SUV a pro mě je to jedno z pár aut od VW kvůli kterým ještě myslím na VW, jinak by si tu značku pohřbil jako např. Opel, Ford, Alfu Romeo apod....

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • To jsem nedělal, hele :D. Je jich malo

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Preco testujes hospodarske vozidla? Nechapem ludi,co si kupuju podobne auta a byvaju v meste. To je naozaj tak trendy? Ved to nikam nevleze v meste, ako parkoviska a podzemne uz vobec. Tak v Amerike to pochopim. Ale u nas? To nam ukazuje ako nam klesa kolektivne iq obyvatelstva. Aj EU nas sprdla za narast nakupov SUV.

    lubos kapitan02lubos kapitan02Před 4 měsíci
    • 1. EU je v mnoha ohledech špatná píča. 2. Do měst se auta tohoto stylu nehodí vyjma některých situací a důvodů které jsou spíše vyjímečné, to je jasné. 3. Čistokrevné SUV jsou ve měste naprosto v pořádku, jsou bezpečnější, mají vetší prostor a je z nich lepší rozhled, navíc většina SUV jsou 4x4 co přináší lepší vlastnosti na silnici a mají větší všestranně využitelnou sílu. 4. V USA to pochopím též s SUV ale nepochopím tam ty velké Pick-Upy nebo Offroady které jsou naprosto bežné ve většině měst i velkoměst, tam je to často nesmysl obrovského rázu protože z většiny času hodně lidí tam takové auta používá vážně jen ve městech. 5. Pokud tu bude více SUV tak bch řekl že plošně IQ lidí určitě neklesá ale spíše naopak roste, jen se bojím těch blbců že když by tady bylo hodně SUV že si někdo někteří řeknou že chctějí mít něco většího a mohlo by to trochu napodobovat tu většinu měst v USA všude samý Pick-up a především Offroad ale to by se tady muselo ůplně změnit myšlení a lidí a automobilek což si myslím že se nestane, to tady dřív bude víc docela vadných a né tak ekologických Elektroaut, nejekologičtější je komprosim kvalitních aut která jezdí na Benzín, Naftu a Elektřinu.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Nerozumím komentáři. To se musím zaměřovat jen na určitý typ aut, kvůli tomu, že nemáš rad SUV?

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Je ten mladik nafetovanej?? Vzdyt si plete nadseni s neschopnosti ci neochotou podavat vyklad o voze klidnou formou... Auto vyborne, ale snaha ridice vytvorit z mleti pantem radoby poznavaci znameni youtubera, je hloupa touha po originalite stylu recenzi. Pane Hrubisi, kazite si jinak dobra videa... Dnes to ale dela vice lidi, vlastne krome Akcelerace vsichni nekam spechaji.

    Vlasta SyntekVlasta SyntekPřed 4 měsíci
    • Vlasta Syntek : Naplno se mi líbí jak tady ty videa prezentuje, jak se tam lidsky a upřímně a netrapně baví a nepřetvařuje se. Skvěle vystupuje a popisuje věci, pravděpodobně by sis měl najít kanál které jsou plné falešnosti, podplácení, bez vhodné a výborné originality a často i trapné a neobtěžovat divnými, nesrozumitelnými komentáři správné osoby.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Sice úplně nerozumím sdělení, ale pravděpodobně ti nesedí můj projev. To je v pořádku, každý jsme jiný. Mně takhle prostě narostla pusa 🤷‍♂️. Nemám ambice dělat videa pro všechny, to asi ani není možné. Pokud se ti víc líbí videa od Radka, chápu to. Je to profi práce s parádní produkcí.

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Opět super test a video 👍 Za mě osobně jsou moderní SUV jako např. Peugeot 3008 apod..totalitní nesmysl. Tento Defender je zdá se SUV tak jak má být, ale vzhledem k ceně je to už náročnější vůz. Pro běžné smrtelníky tu je Subaru, což jsou taky auta který se nebojí sjet z asfaltky a umazat se od bláta.

    MartinmkpMartinmkpPřed 4 měsíci
    • Je to kategorie SUV- Offroad.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Hrubis no to by bylo moc fajn. Nový Outback 2.4 XT vypadá dost dobře.

      MartinmkpMartinmkpPřed 4 měsíci
    • U Subaru doufám, že se k nám podaří protlačit ty nové turba

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ahoj to auto je úžasné prostě dokonalé díky za video jen bohužel ta cena to je jediné mínus tohoto auta.

    Jarda StejskalJarda StejskalPřed 4 měsíci
  • pěkný test super auto dost dobrý palec nahoru

    Jan OndrouchJan OndrouchPřed 4 měsíci
    • Díky! :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Auto mých snů

    kocouringokocouringoPřed 4 měsíci
  • Proč to má rakouskou espézetku?

    Youtubák 999Youtubák 999Před 4 měsíci
    • @Hrubis SVR ti nepujcily?

      Dooky DanielDooky DanielPřed 3 měsíci
    • @Hrubis To je zajímavé. Jinak opět supr test.👍

      Youtubák 999Youtubák 999Před 4 měsíci
    • Novinářské RR a Jagy jsou z Rakouska, mají tam centrálu.

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Plán zní jasně, počkám pár let (až bude cenou dostupný i normálním smrtelníkům) a vyměním ho za můj RR 3,6

    89vision pics89vision picsPřed 4 měsíci
    • @89vision pics Nerozumím ti moc, piš přesněji a srozumitelně. Do 500 tis. kč myslíš?

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta já mám auta max do 500 dokud mi to ještě musí stát na ulici a vozim v tom kromě lidí i techniku na natáčení :)

      89vision pics89vision picsPřed 4 měsíci
    • Co je pro tebe cenově dostupný? Jakou verzi chceš?

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
  • Je to pecka, jenom to být levnější. 👍

    Lado NymusLado NymusPřed 4 měsíci
    • Koukni na Patroly Y62 jsou na vyšší úrovni, jsou tady už přes 10 let, jsou bezpochyby extrémně spolehlivé, vyhráli hromadu profesionálních Offroad i Rally a Baja závodů, Drží 3 světové rekordy, mají více prostoru uvnitř, 8 míst k sezení je jasné narozdíl od Defendera který to prý plánuje tak že bude muset prodloužit zadní část a tím pádem hodně zhoršit zadní úhel, z mého podlehu i vypadá mnohem lépe no a většinu dalších věcí má pozitivních a lepších oproti Defenderu. Jediné nevýhody Patrolů Y62 V8 jsou takové že v porovnání aktuálně nejvýkonější verzi Defenderu P400 tedy 3,0 V8 vs nejvýkonější Y62 Patrol 5,6 V8 že tan Patrol má v průměru o 1-2 litry větší spotřebu což je dáno nejen V8 užasnám motorem ale hlavně cca o 500-600 kg větší hmotnost samotného auta což má také své výhody a i pár nevýhod, dál má Patrol Y62 V8 horší Co2 emise totožné např. s typickým Mercedesy G-řady 4,0 V8 ale pořád né tak strašné jako např. U LC-200stovek V8 a většiny V8 Amerik.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Matezz Netahej sem toho drblého CSworldra.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Není drahý. To jen ty máš málo peněz :)

      MatezzMatezzPřed 4 měsíci
  • Řekl bych, že hlavní důvod proč se tohle auto nebude používat jako pracovní je cena. Aspoň u nás v ČR tomu moc nevěřím. Pokud chce někdo pracovní auto tak asi spíš sáhne po něčem levnějším, jako je Duster, nebo nějaký pickup. Tohle někde o něco opřít tak to aby si člověk vzal další půjčku :D

    Filip RoubalFilip RoubalPřed 4 měsíci
    • Existují různé ochranné věci, buď jenom fólie nebo Offroad magnetické panely, pak se člověk po správném nasazení takových ochran nemusí vůbec bát o jakýkoliv škrábanec na autě, znám to z jiných aut, na Defenderu jsem to ještě neviděl.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Základ je jak u Kodiaqu RS 😄 ... ale myslím, že to budou lidi kupovat spíš jako masírku

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • On ten vzduchovej podvozek je sice na silnici super a hraní si s výškou je pro hračičky jistě taky boží, ale v terénu? Stačí schovaná, blbě vzpříčená větev v brodu a je po měchu a po legraci.... Jinak to auto asi špatný nebude a rozhodně bych ho spíš škatulkoval jako Off-rad než SUV....

    Jiří ŠebekJiří ŠebekPřed 4 měsíci
    • @Jiří Šebek Nech si ty kecy třeba na koledu :)

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta přesně na Tvůj komentář jsem čekal, rádoby chytráku...

      Jiří ŠebekJiří ŠebekPřed 4 měsíci
    • Je to SUV-Offroad.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
  • Já vlastně ani nevím, co si o tom autě myslet. Moc se mi líbí. Jak interiér, tak exteriér vypadají velmi promyšleně. Obzvlášť ten vnitřek mě překvapil. Ale pořád přemýšlím nad klientelou. S tou cenovkou mi to na "dělníka" připadá dražší. A od luxusnějšího SUV bych čekal trochu víc. Nedokážu si na to udělat názor. Dost by mě i zajímal test v řádech desítek až stovek tisíc kilometrů. Trochu doufám, že nový "defík" vyvrátí ono známe "U britského auta vždycky víte, kam jede. Buď z nebo do servisu."

    KepyKepyPřed 4 měsíci
    • @Hrubis No právě. V základu. Taky by mě zajímal test s plně naloženým autem a nejlépe i vlekem. Osobně bych tomu čtyřválci věřil.

      KepyKepyPřed 4 měsíci
    • S identitou má trochu krizi. Já druhou stranu - v základu stojí jako Kodiaq RS 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • já tohle auto žeru, design luxus , prostě paráda...akorát dneska jsem četl, že ani ne po ujetí 300km motor OFF a i jednotka kamer to vzdala....tak snad to bude jen chyba kusu, šlo o dvoulitrový turbobenzín

    Adam LexaAdam LexaPřed 4 měsíci
    • @Hrubis já taky právě doufám, fandím jim a mají luxusní auta

      Adam LexaAdam LexaPřed 4 měsíci
    • Já přežil týden bez ztraty kytičky :). Takže snad jen nějaká chybka.

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ty palety na střeše mě hodně pobavily 😂😂

    Jan MarušákJan MarušákPřed 4 měsíci
    • A já jsem viděl na videu jedna takové né moc dobré auto které se jmenuje Citroen Berlingo některá z těch starších sérií a na střeše toho Berlinga měl člověk min. 21 klasických EURO Palet na sobě a byl s tím normálně v provozu, jen teda drobet to vypadalo že při menší nerovnosti, menším hrbolu na silnici bude dřít zadkem o zem. Nemám to auto moc rád, Otec si to Berlingo koupil ojeté, má 1,9 v naftě a zvuk je k zblití a těch problémů s tím také nebylo zrovna málo, navíc je to jen další omezené osobní, lehce užitkové auto. Měl jsem zkušenosti i s Benzínovými Berlingy a Partnery ale musím říct že od těchto aut člověk nemůže moc očekávat z více ohledů využítí a pokud očekává tak bude zklamaný. Ale to jsem odbočil.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Hrubis no ale ked ides na vrakovisko a su tam 4 auta na sebe tak to najspodnejsie ma strechu uplne v pohode :D

      Bet 365Bet 365Před 4 měsíci
    • Reálná situace 😄 ... před rokem jsem byl na premiéře pro česky trh, a par odborníků mě prwsvedcovalo, že strechy běžné unesou tunu a víc 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ahoj, skvelé video, mám P400 a asi v ničom sa s tebou nedá nesúhlasiť :) Jedine čo tak môj postreh je (možno to je len pocit alebo tam je prevodovka inak naladená), že s týmto motorom nepociťujem nejakú nerozhodnosť alebo zaváhania prevodovky. Celkovo si myslím, aj keď verím, že ten diesel nie je vôbec zlý, že je to auto trochu ochudobnené, ten 6 valec s krásnym zvukom mu pridáva ešte o trochu viac toho nezameniteľného charakteru - navyše ak hovoríš o priemere + - 10l tak ja mám dlhodobý priemer 11,6 a dosť sa jazdí po meste, to za tých 400 krásne znejúcich koní myslím stojí :)

    Andrej TkáčAndrej TkáčPřed 4 měsíci
    • S tím P400 se chová uplně jinak. Testoval jsem to o týden později v Range Roveru, a byla to jiná pohádka ... každopádně gratuluji k nákupu, ať dobře slouží!

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Řekl bych že hlavní problém fanoušků a uživatelů Defenderu není v tom že je to "jee suvečko bez rámu".... Protože starý Defender nebyl jen offroad, ale on to byl hlavně užitkový offroad, který se dal díky pevnému rámu přestavět za pomoci různých nástaveb ke všem možným účelům. Toto je jen a pouze osobní SUV, ikdyž v terénu je určitě víc než obstojné, ikdyž se do něj nejspíš moc kusů nepodívá. Naštěstí pro ty kteří potřebují nebo chtějí opravdový Defender se chystá jeho duchovní pokračovatel a to Ineos Grenadier.

    Ep!dEmEp!dEmPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta Jinak vsechny SUV jsou ze sve podstaty offroad SUV, jen nektere jsou schopnejsi nez jine, stejne jako mezi regulernimi SUV, ale to pak muzeme zakladat kategorie, jako SUV/SUV, offroad/onroad/SUV, offroad/offroad atd...

      Ep!dEmEp!dEmPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta Ja bych chybu priznal, ale zadnou nevidim. Ja ti samozrejme rozumim, co myslis tim offroad SUV, ja jen rikam, ze nic takoveho oficialne neexistuje, ze se tomu tak rika je sice pravda, ale ve skutecnosti to nic neznamena a muze se za to schovat cokoliv. Staci se podivat na tu tvoji definici "SUV-Offroady tedy SUV která jsem extrémně schopná a špičková v terénu" to jak od dvanactileteho... Dam ti priklad. Existuje kategorie, ktere si rika "offroad truck" a tam je to jasne dane. Vyrobce veme bezny pickup, da tam offroad tlumice, AT gumy, minimalne zadni uzaverku, skid plates prihodi par nalepek, mozna i lift a boom mas offroad truck...

      Ep!dEmEp!dEmPřed 4 měsíci
    • @Ep!dEm No tak je to špatný seznam, špatných věcí a stránek (internetových serverů) je tady na světě mraky, to je pro tebe překvapení že? Do SUV-Offroad kategorie se nemůže řadit cokoliv ale správně jen SUV-Offroady tedy SUV která jsou extrémně schopná a špičková v terénu. Proč? Protože pod pojmen SUV jsou dnes už prostě označována auta s malou schopností v térénu a většinou se využívají jen na silnici či přírodních cestách. A nepřiznat si chybu je ubohost.... Když se tě snažím napsat že neexistuje pouze Kategorie Offroad a kategorie SUV, tak se se tu klidně dál dohaduj s tím že si se nespletl a že žádný Offroad SUV's neexistují. Já se v tom právě že neplácám.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta No prave tim jsem narazel na tvoji logiku tim, ze jsem v seznamu "offroad SUV" nasel i Wrangler, prave proto ze "offroad SUV" je pseudokategorie, bez jakychkoliv pravidel, kam muze zaradit kdokoliv cokoliv.... Koukam, ze se v tom sam docela placas. Jinak odpovednost klidne ponesu az nejakou chybu udelam, muzes me dat k internetovemu soudu pro automobilova prava :D

      Ep!dEmEp!dEmPřed 4 měsíci
    • @Ep!dEm 1. Já jsem tě neposuzoval. 2. Za chybu by člověk měl nést odpovědnost. 3. Nevím kdo vytvořil Offroad SUV's ale je to skvělý pojem jak rozdělit taková auta a mnoho lidí se toho naštěstí drží ale mnoho lidí taky ne. 4. Bacha na to že existují SUV-Offroady které jsou lepší a schopnější v terénu než některé čistokrevné Offroady, I když samozřejmě hlavní a nejvyšší laťku v terénu samozřejmě drží špičkové Offroad stroje. Wranglery jsou Offroad auta tam zatím slovo SUV nepřipadá v úvahu.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
  • Super, jako vždy....!! Musím povrdit velké rozměry naživo, je to obří :D Chtěl bych se projet, co si budem.... :d

    Oliver VolínOliver VolínPřed 4 měsíci
  • Až budu velká, bude ze mě Defender, Suzuki Vitara.

    ludoweetludoweetPřed 4 měsíci
    • Škoda Yetti první gen :D

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Pěkné auto, ale myslím, že takhle měl vypadat spíš důstojný nástupce Discovery, Defíka bych viděl raději na off-roadové klasice. V jednoduchosti je nejen automobilová krása. Osobně mi chybí v nabídce 6 válcový diesel. Škoda jen té mizerné reputace se spolehlivostí, s tímhle je i podle posledních žebříčků ( Whatcar) LR pořád na štíru. A vypadá to podle některých recenzí, že nový Defender zatím nebude výjimkou.

    Danny LionDanny LionPřed 4 měsíci
    • @Hrubis To vážně nedělají Discovery s šestiválcovým motorem?

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Taky by se mi líbil 6ti val dehet. Věřím, že časem bude.

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
    • 6 valec lepsie brzdi motorom, henten 4 valcovy pretoci jak how*o

      Bet 365Bet 365Před 4 měsíci
  • Mě připomíná yettiho co bere steroidy 🙈😁

    TRHAČ ASFALTU A TRÁVY 2.5TDI V6 120KWTRHAČ ASFALTU A TRÁVY 2.5TDI V6 120KWPřed 4 měsíci
    • To mně taky :D

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ahoj! Skvělý video, jak jinak, že? Bylo by strašně fajn, kdyby se ti do videa podařilo dostat Forda Mondeo ST220. Už nějakou dobu po něm koukám, ale žádné pořádně video v češtině o něm není. Ne že bych neuměl anglicky, ale zajímal by mě názor odborníka a člověka že stejné země, jako sem já. Snad mě chápeš.. 😅

    Pepa PolákPepa PolákPřed 4 měsíci
    • @Hrubis Tak to držím palce, protože po něm pokukuju už půl roku. Sám mám Focuse a co se týče řízení tak je to pecka. Za ty peníze samozřejmě. 😅

      Pepa PolákPepa PolákPřed 4 měsíci
    • Jasné :). Taky bych se na nej rád podíval.

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Je to stroj, bral by som ho aj ja je to skvele vyvážené aj do terénu aj na silnicu, univerzal auto a supr video jak vždy rozobrane do detailu palec hore robíš to dobre👍

    Ján B.Ján B.Před 4 měsíci
    • Je to tak. Konečně auto bez pozerství.

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Výborný test 👍

    Laci AralLaci AralPřed 4 měsíci
    • Díky! :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • No ale ja chcem ovládať auto je neskutočne určite to skurvili England reptiliani.. 😂 🤣 Kus plechov ale no na môj vkus radšej starý range rover v benzine dajaku klasiku staršiu.. Sak načo mame vodičaky sakra nevravím ze dakoho to nezachráni dakto to ma v hlave dakto v nohách 😂 🤣

    Honor 10Honor 10Před 4 měsíci
  • "Nadšený jak dítě v cukrárně"... :-) .Ale vůbec se nedivím. Parádní auto. Taky bych byl. Je to srdcovka.

    MrBoreczbrnaMrBoreczbrnaPřed 4 měsíci
    • Je moc povedenej. Jsem rad!

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Nejlepší auto dnešní doby. Skvělý!

    Josef HanušJosef HanušPřed 4 měsíci
    • Vtiiiiiipálek :)

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • lol

      Trail PandaTrail PandaPřed 4 měsíci
  • Tak blízká se, defender, Gcko, wrangler už není uplnej kostitras, ford predctavit Bronco

    Roman ZdrubeckýRoman ZdrubeckýPřed 4 měsíci
    • Hrubis ta adventure verze vypadá moc zajimave, ale bojím se ze sem četl ze do EU se dostane jen ta civilní, ae přes nějaký USA outlet kterejch tu máme mraky se ti do testu taky dostane

      Roman ZdrubeckýRoman ZdrubeckýPřed 4 měsíci
    • Na Bronco jsem ale moooc zvedavej :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Upřímně, co se týče aut, jsem spíš staromilec. Nějak jsem těm všem elektronickým hračičkám nepřišel na chuť. Nicméně tohle se mi vážně líbí. Dokázal bych si to představit i jako hlavní rodinné auto. Jediné čemu nerozumím, proč nedokáže spousta automobilek vychytat tu plynulost systému. Však tablet za 6000 Kč by to dokázal úplně plynule, tak proč to nejde u takto drahého auta. Jinak opět super test. Kvalita šla hooodne nahoru od tvých začátků :-)

    Petr JuračkaPetr JuračkaPřed 4 měsíci
    • Ono už to dnes většina automobilek vychytala - dokonce i Honda. Nechapu, v čem je problém. Děkuji

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Defender super. Jak byste to porovnal s tím druhým Land Roverem, a to plnotučným Discovery 5? Technika mi přijde téměř totožná.

    lambdamenlambdamenPřed 4 měsíci
    • Nevím, nejel jsem v něm :/. Ale Disco je uvnitř pořád vcelku luxus. Tohle je prostě dělňas, o kterého se člověk nemusí tolik bat.

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • A treba se to nebude porad srat, kdyz to montuji slovaci za 800 ecek mesicne

    Oldrich somanOldrich somanPřed 4 měsíci
    • @Hrubis Jsi rád že je tam samonosná karoserie a né rám? Já v tu jejich samonosnou karoserii docela věřím, jediné z čeho bych měl obavy kdybych z toho auta byl tak moc Paf a měl bych na něj peníze že bych si ho koupil, tak bych se obával především o kvalitu, spolehlivost, výdrž motorů a elektroniku v autě.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • To ukáže čas 🤷‍♂️

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Nazdar, nie som fanda značky land rover ale toto auto ma v sebe veľký univerzálny potenciál. Test ako taký ako vždy na úrovni. Len tak ďalej.

    Roman OsúchRoman OsúchPřed 4 měsíci
    • @Roman Osúch Defender je Offroad ale i SUV-Offroad jako je tady v tomu případě nových Defenderů. Bylo by velmi fajn kdyby se poměrně mnoho lidí naučilo už konečně tu třetí kategorii SUV-Offroad a né jen čistokrevný SUV nebo čistokrevný Offroad, jsme ve 21. století a né ve 20 století, extistuje více kategorií aut a to nejen mezi velkými a vysokými 4x4 auty. Pak tady vznikají zmatky a hádky že to auto není SUV nebo Offroad, nebo to někdo v Angličtině nazývá zase pouze Four-Wheel Drive což je také nepřesné.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta v podstate máš pravdu. Defender je kus autá a je primárne robený do terénu. To robí asi ten uhladeny dizajn a všemožne asistencne systémy ktore lákajú jazdu v meste ale to je len zdanie. Defender je offroad

      Roman OsúchRoman OsúchPřed 4 měsíci
    • ​@Roman Osúch Co je to suci? Patroly sice jsou řádné auta. Ale ve velikosti s těmito novými Defendery nejsou zrovna značné rozdíly. Vůbec nemáš Pravdu že Defendery mají lepší spotřebu ani tyto nové provedení Defenderů nemají lepší spotřebu, pouze v případě srovnání Defendera P400 tedy 3,0 V6 vs Patrola Y62 5,6 V8 tam je u Patrola nejen kvůli V8 motoru ale hlavně kvůli 500-600 kg větší hmotnosti tak o 2 litry větší spotřeba než u P400, jsem zvědavý kolik bude papat ta jejich plánovaná V8 verze nového Defendera. Za dále ty mi chceš trdit že tohle je auto do města? To určitě není jako Patrol a mnoha dalších aut takového stylu, takových kategorií teda až na vyjímky a to můžu psát především za Patroly, takže vyjímky kdy se Patroly hodí do města jsou : Z některých pracovních důvodů nebo z speciálních činností ať už u speciálních jednotek nebo ochrany osob a v poslední řadě se Patroly hodí do města pro velké rodiny kteří žijí ve městě ale chtějí mít zatraceně schopné auto nejen na silnici ale i v težkém terénu a nechtějí brát dvě auta na to aby si mohly pohodlně sednout a jet kamkoliv na jakkokoliv cestu nebo výpravu či Offroad. Bez debat se Patrol nechodí do města jen na machrování a projíždění se jen tak městěm, na to jsou tad přece odborníci s čistokrevnými SUVčky. Jinak když vezmu v úvahu třeba takový Range Rover Sport SVR tak to se hodí už více do města než Defendery protože je to trochu menší a má to blíže k SUV i když je to pořád velmi terénu schopné SUV narozdíl od valné většiny SUVček.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Marek Bušta lenže patrol je hovädo a rover je suci aj do mesta navyše ma dobrú spotrebu

      Roman OsúchRoman OsúchPřed 4 měsíci
    • Nissan Patrol Y62 má v sobě už úřes deset let ještě větší potenciál.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
  • Sleduji kluky z Americkeho TFL Truck, kteri jsou nahodou puvodem Cesi (jak je ten svet maly) a ti si na dlouhodoby test koupili Defender, ktery vlastnili 40 hodin a musel do servisu, kde uz je dva tydny... Some things never change :D

    Trail PandaTrail PandaPřed 4 měsíci
    • @Hrubis Tak jasny, je to pesek a hlavne to u zbrusu noveho auta v prvnim roce vyroby, zas tak uplne neprekvapi... Predtim meli novou generaci Ram Rebel a tam meli za rok 5 svolavacek a dokonce jim praskla hnaci hridel :D Cimz se jen potvrzuje stara pravda, ze novy model v prvnim roce vyroby nebrat...

      Trail PandaTrail PandaPřed 4 měsíci
    • Zamrzi :D. Já týden bez ztraty kytičky :D

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Já bych bral každého defendra starého i nového protože je to kus velkýho a schopnýho auta

    Brawl Stars. czBrawl Stars. czPřed 4 měsíci
  • Land Rover neni offroad ani SUV - to je proste kapitola sama o sobe. A vzdycky byla. Uzasnej stroj!

    Petju von StromPetju von StromPřed 4 měsíci
    • Vy někteří dámy a pánové sakra! 😄 Naučte se poznat kategorii SUV-Offroad.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Asi to tak bude :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Defík je v mojej virtualnej garazi 😍

    SuboSuboPřed 4 měsíci
    • To i u mě :D

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Dobre video. Podla mna, este donedavna, bol taky spravny "robotnik" Forester. Ten hybrid uz ale - straca to caro, prilis vela elektroniky. V kazdom pripade, tieto auto uz nie su...

    Ján KrálikJán KrálikPřed 4 měsíci
  • Supeér Testik Dakujeme 🆒️🆒️🆒️, 👍

    Denisa ŽakováDenisa ŽakováPřed 4 měsíci
  • Hele v nějakým week vlogu od Stejka prý říkal, že tě sleduje každý ráno u snídaně 🤣

    Jacko 88Jacko 88Před 4 měsíci
    • Pecka, díky 😎👌

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
    • @Hrubis csworld.info/mem/video/prClcIF6mGl_gIs.html&ab_channel=Stejk cca od 12:00

      MiroslavKMiroslavKPřed 4 měsíci
    • Máš odkaz? :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
    • @Hrubis v tom posledním :)

      MiroslavKMiroslavKPřed 4 měsíci
    • Fakt? Ty kraso, super :D

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Díky moc za video. Defík je srdcovka... Nový je to úplně jinde, než starý, je moc hezký, tím pádem, trhat pařez nebo táhnout kládu po zemi je určitě srdce rvoucí. Ale když si vezmu, že při výšce185 cm do toho starého normálně nevlezu... Sedák už nepodsunu a ruku ven z okna... Raději jsem vždy vlezl do traktoru... Traktor je tišší a pohodlnější, pokud je dost místa. Tak nový je určitě požiteček. Navíc, co málo vím, protože mi leží v hlavě, tak má dokonce i vážení - kolik je váha na kouli při tažení přívěsu, což je fakt dobrá věc, pokud taháte dlouhé přívěsy. A do starého vzít rodinu na nákup do města? To bych fakt neudělal. Díky přeji zdraví, ať se daří.

    Pepa JodhePepa JodhePřed 4 měsíci
    • Takových aut je přeci více.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Tak ono hlavne tenhle "defik" nema s tim puvodnim nic spolecneho a jedine co tenhle kdy bude tahat, jsou tak maximalne Gucci kabelky... Ve starem Defenderu jsem jezdil a se 182cm jsem opravdu nemel problem.

      Trail PandaTrail PandaPřed 4 měsíci
  • Musím souhlasit s tou velikostí, až když jsem ho viděl na vlastní oči nestačil jsem se divit jak je obrovský. Trošku mě mrzí to opačný otevírání kufru pro země, kde se jezdí v pravo a ty loketní opěrky určitě integrovat mohli.

    BackGSBackGSPřed 4 měsíci
  • kde je prosim ta trat ? Dekuji

    Lukáš JanataLukáš JanataPřed 4 měsíci
    • Klíčany

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • pecka paradne cez tie mlaky si tam siel len tak dalej super video palec hore a like to je somozrejme

    Michal OstatnyMichal OstatnyPřed 4 měsíci
    • tie mláky by dala aj fábia :D

      Milan DlugošMilan DlugošPřed 4 měsíci
  • Zajímavou trať měl Rasťo, jak si to auto dokázalo samo rozmyslet, jak moc rychle odvalovat kola na totálním blátě v kopci, i když měl plyn na podlaze. Jinak jako vždycky parádní test. 🙂 Taky bych se jim rád projel 😀

    Marek PolákMarek PolákPřed 4 měsíci
  • Má ten prostřední displej nastavení jasu? Přijde mi hodně tmavý oproti tomu za volantem. A ta prosvětlená střecha nebude otevíratelná, což je škoda.

    Daniel SchnitzerDaniel SchnitzerPřed 4 měsíci
    • @Hrubis Kamery jsou někdy velmi zrádné a pro jízdu v řádném terénu to platí mnohonásobně víc protože tam ten terén často zkreslují, jen profesionál dokáže natáčet Offroady co nejlépe podobající se realitě, pokročílí to také dokáží ale jen pár úhlů. Správné a kvalitní natáčení jízdy težkém terénu je vážně velmi náročné a chce to hromadu zkušeností. :)

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Otevřít se dá :) ... displej je čitelný dobře. Jen jsem měl špatně nastavenou kameru.

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Dobre video mam Defender 400 ps 👍

    Peter BartosikPeter BartosikPřed 4 měsíci
    • Super :). Tak ať dobře slouží!

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • STYLOVKA jako prase ♥ navíc to vypadá, že funguje ještě lépe než vypadá. za mě nejhezčí LR současnosti

    N1ckeyN1ckeyPřed 4 měsíci
    • Jak se ti líbí Patroly Y62?

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • @Peter Trhan Přesně tak! Jsem velmi zvědavý na to jak se mu bude se spolehlivostí dařit ale to si je třeba bohužel několik let, počkat. Kvalitní auta současnosti mají prostě vydržet stále 15 let a více.

      Marek BuštaMarek BuštaPřed 4 měsíci
    • Už len zlomiť posledný mýtus, spoľahlivosť

      Peter TrhanPeter TrhanPřed 4 měsíci
    • Rozhodně. Pro mě nejsympatičtejsi auto celé kategorie. Nemá takový ten pozerský status, jako Géčko

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Zase top 🔝 test. Nevím jak to děláš, ale vždy se mi trefís do vkusu. A co mě zrovna zajímá. 😉 👍🤪(>SQREN

    Radek VýtiskRadek VýtiskPřed 4 měsíci
    • Tak to mám radost 😁👌

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Ahoj neurobil by si test aj staršieho defendra ?

    Človek NeznámyČlovek NeznámyPřed 4 měsíci
    • Když mi ho někdo půjčí, tak rad :) ... jen nevím za co by to stalo. Musel bych mít někoho, kdo by mě pořádně provedl terénem :)

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • Jezdil jsem staříkem v terénu a bylo to hodně v pohodě. Bez loketní opěrky by mi po chvíli upadl loket😀

    Honza StočekHonza StočekPřed 4 měsíci
    • @Hrubis S tím by manželka nesouhlasila 😀

      Honza StočekHonza StočekPřed 4 měsíci
    • Hodíš ruku do klína :D ... ale taky mi chyběla

      HrubisHrubisPřed 4 měsíci
  • První!!! Na tenhle test od tebe sem se těšil dlouho! Bohužel jsem neměl možnost s autem za krátkou chvilku udělat video. Jdu na to! ♥️

    MM AutomotiveMM AutomotivePřed 4 měsíci
CSworld