TEST Volkswagen Amarok V6 (190 kW) - SUV na práci, nebo Pick-up na každý den? CZ/SK

28. 12. 2020
17 727 zhlédnutí

Volkswagen Amarok získal za léta na trhu poměrně silnou pozici, a pro mnohé jde o krále evropských pick-upů. Jak si povede s nejsilnějším motorem? Jde o dobrého pracanta, nebo je už moc nakloněn stylu SUV? Vyzkoušíme si to na silnici i v terénu.
SLEVA 10% na autokamery NEXTBASE
- slevový kód Hrubis (platný do 31.1.2021)
Pro České fanoušky www.autokamery.net/
Pro Slovenské fanoušky www.autokamery.eu/
Článek je k přečtení na www.autojournal.cz

Sleduj novinky na: instagram.com/hrubis/

Podpoř mě na www.paypal.me/hrubis
Korunový účet 1200191029/3030

Komentáře
  • jediné co mi malinko chybělo by bylo více infa o tom valníčku :)

    john kerrowjohn kerrowPřed měsícem
  • .. má aerodynamiku jako box na svačinu :-D :-D ..... tohle jsou bonusy nad tím, jaké info člo věk autě získá.. perfektní

    john kerrowjohn kerrowPřed měsícem
  • Absencia redukcie je pre mna osobne dealbreaker, co je skoda, lebo jedina konkurencia s V6 bol X- class a ten redukciu ma, ale uz sa nebude vyrabat. Amarok som neskusal, Xko som mal par dni doma a bolo to prijemne auto.

    SKJeeperSKJeeperPřed měsícem
    • Uvidíme, co přinese nová generace vyvinutá společně s Fordem.

      HrubisHrubisPřed měsícem
  • No neviem či amarok je top .... nezabudol si na Forda rengera - raptora? Cena je taká istá 55000€

    jakub turiakjakub turiakPřed měsícem
    • U nás na Kladně mají údržbáři ČEZu jak Amaroky, tak i Rangery a když jsem se jich ptal, co je lepší, tak dávali přednost Rangeru - vyšší světlá výška a lepší chování v terénu. Mají akorát problém s jejich nástavbou (není sériová, ale "ČEZí" na míru), do které prý z nějakého důvodu teče....

      Jakub VážnýJakub VážnýPřed 23 dny
  • 19cm svetla výška...to už Subaru XV má viac a to je v podstate osobák.

    Laco73Laco73Před měsícem
    • Jojo, passat Alltrack má 17,5, a to je skoro obyčejný kombíček.

      HrubisHrubisPřed měsícem
  • Po 3 rokoch každodenného používania tohto auta(s obdobnou špecifikáciou, len 165kw V6) môžem povedať, že SUPER, a dávam tomu 9/10. Dlhodobá spotreba sa ustálila na 8,8. Jediné, čo mi veľmi vadí(ale fakt veľmi), je DPFko a jeho častá regenerácia.... tento Amarok by mal byť pracovný nástroj(a aj ním je), používam ho dennodenne na všetko možné, čo znamená, že hlavne na krátke trasy. Aj keď diaľnicu zvláda toto auto ľavou zadnou, dlhé trasy nie sú preň primárne. A preto ma zaráža nastavenie DPF filtra, ktorý regeneruje niekedy aj každých 100km. Keď bolo nové, tak regenerácia filtra na krátke trasy bola okolo 250-300km. Avšak po cca 80.000 km je to už každých 100-150. Keď sa párkrát na vo vykašlete, a zhasnete to v priebehu regenerácie, auto Vás odmení tým, že sa filter občas tak zanesie, že nepomôže nič, len návšteva servisu, a nútená regenerácia. Keď nepôjdete na nútenú regeneráciu do servisu, tak sa pripravte, že auto pôjde v núdzovom režime(čo je znížený výkon o desiatky percent) Urobíte to párkrát, a DPF filter nevydrží ani 50.000km. Našťastie sa mi to nestalo veľakrát, kúpil som si Bluetooth vag + softvér VAG DPF, a občas to sledujem. Lenže to je zase starosť navyše, a nie vždy je na to čas, prispôsobovať sa autu. Auto by sa malo prispôsobiť Vám, nie Vy jemu. Ono to kedysi aj bolo dobre nastavené(že to neregenerovalo tak často), ale potom z toho bolo kauza dieselgate, a následne to upravili tak, že to je...ako to nazvať po slovensky....skrátka nie je to userfriendly :). Takže by som toto auto už druhýkrát nekúpil. Keby to robili v benzíne, tak by som to kúpil určite. Lenže teraz dávajú podobné filtre aj do benzínov, takže možno počkám až na to, keď to budú robiť v elektrike.

    robert bezakrobert bezakPřed měsícem
  • Mnooo, pokud zapomeneme na to, že existují americké trucky (např etalon F150), pak ze zbytku (Evropa a Asie) by ta V6 byla na práci asi nejlepší. Ale na opravdovou práci, ne jako maskované SUV, co jezdí od vily na předměstí na výlety a na nákup do krámu s velkým parkovištěm :-D No a co se té práce týče, tam bych to viděl primárně třeba pro řemeslníka na stavby apod. - na korbu se naskládá veškeré nářadí, elektrocentrála, menší matroš, no a za auto se klidně připojí na vlek cokoliv, od malého válce na asfalt, až po vlek s bagříkem. Tam by mi to smysl dávalo. Nicméně pro osobní účely bych raději ušetřil a šel do Navary - předchozí generaci máme v rodině, postavila půlku hájovny na samotě u lesa a tamtéž slouží při celoročním bydlení jak pro nákupy, tak závoz vody, uhlí, dřeva, a když tam při stěhování zapadla naložená dodávky do rozbahněného pole, tak ji na laně vytáhla jak prd, metr sněhu člověk ani nepozná :-D. No a aktuální generace Navary je při srovnání s ekvivalentem Amaroku (motorizací, výbavou atd.) levnější, lehčí, úspornější, nepatrně výkonnější, lepší nájezdové úhly, světlá výška a díky nezávislému zavěšení zadní nápravy i komfortnější. Ano, není to takový "dříč", ale pokud to opravdu nemám na účely viz. co jsem psal na začátku, a přitom si nechci ničit drahé SUV, tak je to dle mého lepší varianta.

    matyxczmatyxczPřed měsícem
  • Řekl bych, že Ford Ranger Raptor = evropský pickup, je co se týče vzhledu a podvozku rozhodně lepší, jediná věc kde ztrácí je menší zatížitelnost a motor. Díky za test, rád zkouknu auta do "terénu". Jestli můžu poprosit, chtělo by to, když už seš v tom rozjetej, otestovat tady tu novinku 0,9t 4x4 v benzínu. Amarok bych bral hned, Raptora ještě raději, ale nemám na to, tak koukám po něčem co si můžu dovolit :-) nikde na českém webu ani zmínka jak oproti předchůdci pokročil. Od bráchy máš naježděno, tak jsi ten pravý na zhodnocení. Myslím, že je to hodně opomíjené auto, přitom v cross verzi se mi líbí celkem dost, na dojíždění do práce, do města, do lesa s vozejkem, malá spotřeba a náklady na provoz a s tím oturbeným motorem by to mohlo i jezdit a nebýt brzda. d19-a.sdn.cz/d_19/c_img_gZ_J/2rxC4A.jpeg?fl=res,1024,,3|wrm,/watermark/sauto.png,10,10

    bazen44bazen44Před měsícem
  • Už sem se bál co přesně ti vyrostlo 😂😂😂 , chystáš test fl. Hiluxu s tou novou 2.8kou?

    Lukáš MarešLukáš MarešPřed měsícem
    • Snad jo, když to půjčí :)

      HrubisHrubisPřed měsícem
  • Kdy bylo toto video natočené ? Dost mě překvapilo, že co se týká konkurence v odpružení, že nebyl zmíněn třeba Ford Ranger Raptor, který má tlumiče od Fox. :) Dále Mercedes třídy X vlastně už výrobu ukončil a co jsem slyšel tak končí i tato generace VW Amarok a chystá se nová verze údajně ve spolupráci s Fordem kde i údajně se ukazuje otazník na motorem V6 v nové generaci amaroku. Ford Ranger Raptor se údajně chystá s větším motorem ale neví se úplně jistě zda pouze v podobě benzínové silnější varianty nebo dieselové pro evropský trh.

    Jaroslav PavlíčekJaroslav PavlíčekPřed měsícem
    • Je to točené 14 dni před koncem roku. Nový Amarok bude opravdu vyráběn společně s novým Rangerem. Tenhle V6 už bych tam nečekal.

      HrubisHrubisPřed měsícem
  • Asi by som vyberal medzi Navara/Hilux/L200/Ranger 🙂

    LacikeLacikePřed měsícem
  • @Hrubis svez se Nissanem, má jako jediný Pick Up nezávislé zavěšení zadní nápravy.

    Petr JandusPetr JandusPřed 2 měsíci
  • to je dodávka do terénu, takže pro myslivce, farmáře, dřevorubce apod. žádný kudrlinky v interiéru tomu odpovídají. jenže tady mu tvrdě šlape na paty Dacia. tohle se prodá hlavně na západ od Aše, u nás jej v prodeji převálcuje rumunská automobilka.

    Tibor PresinszkyTibor PresinszkyPřed 2 měsíci
  • Za kolik to jezdí? :D

    theWolfsProductiontheWolfsProductionPřed 2 měsíci
    • Co takhle podívat se na video 😎

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Další dokonale video o skvělém kousku ta modrá mu sluší

    lord of de nation dnlord of de nation dnPřed 2 měsíci
  • hydraulický posilovač ? :o jaký je to rok?

    Tomcek.euTomcek.euPřed 2 měsíci
    • 2020 :). Amarok si ho stále drží

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • ta tyčka místo vzpěry :D

    Tomcek.euTomcek.euPřed 2 měsíci
  • Žil (žiju) v domnění, že diferenciály typu Torsen nepotřebují uzávěrku, protože jsou samosvorné - tj. že sice kroutící moment rozdělují, rozdílně dlouhé dráhy náprav v zatáčce povolují, ale nemohou "proklouznout". Takže je to jako automatická špéra. Jinak by se s ním nikdo nevyráběl, ale dal "normální" se špérou.

    Josef KotnourJosef KotnourPřed 2 měsíci
    • V podstatě to tak je, ale jsou situace, kdy si to potřebuješ zavřít 50:50. Když ti zapne dif ve chvíli, kdy už se zahrabáváš, navíc třeba jen na chvíli, tak je to takové polovční

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Chybí mi ta tvoje epesní zmijovka, jinak opět skvělé video! ;-)

    Milan HubenyMilan HubenyPřed 2 měsíci
    • Ta se zapojuje až v mrazu :D

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • chcem nový Hilux plízzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    NOMADNOMADPřed 2 měsíci
  • Do opery, do bordelu.. :D líbilo !

    ludoweetludoweetPřed 2 měsíci
    • :D univerzál :D

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Hezke video. Videl jsem spoustu video recenzi a srovnavacek mezi evropskou konkurenci. Amarok dopadl vzdy nejhure. Protoze u pickupu se bere predevsim schopnost prace a schopnosti v terenu. Na nejakej extra komfort se nehraje. Prijde me ze to je pro buziky co si to kupujou jako stylovku a teren to videlo tak maximalne ve Spindlu pod sjezdovkou. Ano, motor se jevi dobre ale nedokazu si uplne realne predstavit co by delal bez uzaverek a redukce na totalne zablaceny polnacce s tunou na prdeli a svetlou vyskou 19 cm. To muj dedek L200 r.v 2001 utahne to same a takovy teren zvladne levou zadni.At se na me VW nezlobi ale je to ubohy a jeste za nej chtej 1.5 mil ve vybave co jste testoval. Kdyz se podivam na konkurenci tak si rasi koupim ve slusne vybave za 1 mega L200 nebo D Maxe a za 500 tis Dustera ve fullu na nakupy :)). I kdyz musim uznat ze uz take hodne z civilneli. Amarok je presne jak jste psal - SUV s korbou a jeste k tomu AWD jako nejaky Tuscon :)) jinak reportaz super! Diky

    Euro-MilitaryEuro-MilitaryPřed 2 měsíci
    • Souhlas, pokud někdo chce SUV, ale tu a tam je potřeba něco odtahat, tak je ideální. Dělníci jsou na trhu lepší.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Jeden z mych nejoblibenejsich VW. Pekne vypda, sam uvazuju o variante Canyon

    Job WorkJob WorkPřed 2 měsíci
  • Kráľom pick upov je Dodge ram!

    Roman OsúchRoman OsúchPřed 2 měsíci
  • 2:25 zadní valníček, čekal jsem , že ho otevřeš, abychom viděli místo a úložnou plochu....

    Martin StrouhalMartin StrouhalPřed 2 měsíci
    • To já taky, akorát se zasekl zámek :D ....

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Čáu @Hrubis, když už jsi udělal test na Amaroka, co takhle konkurenta Fort F-150 (Raptor) nebo jiná verze??? Dodge RAM 1500 by taky nebyl špatnej test... Dík, jinak Super videa...

    Martin StrouhalMartin StrouhalPřed 2 měsíci
    • F-150 ani RAM 1500 nie su konkurenti Amaroka. Konkurent je Ranger, Colorado, Ram Dakota. Skratka Mid-Size Truck, nie Full-size 1500

      pinka6661pinka6661Před měsícem
    • Já se nebráním žádnému pick-up, jen když mi ho někdo půjčí :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • My sme mali amaroka ako služobné auto 3.0tdi 150kw veľmi sa mi to páčilo až na spotrebu, tam stále svietilo okolo 16l. Pri ceste domov z Nemecka na Slovensko 18l.😀 Tých tvojich 9,5l mi príde až neuveriteľné

    1rastone1rastonePřed 2 měsíci
    • @Hrubis kolik je reálná spotřeba při tacho cca 140? Aha, tak už v testu padlo 12l, takže když se na trochu šlápne, tak tam bude 15l+ jako nic. To už se mi zdá výhodnější V8 ve velkých pickupech, to už takový rozdíl ve spotřebě není. Jinak pokud nemůžeš nikde sehnat US pickup, tak možná se můžeme domluvit :-)

      MZ284MZ284Před měsícem
    • Po okreskách, předpisově, žádný problém :) .... ná dálnici ale žere, a každý kilometr nad 130 je sakra znát.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Jako takle: kompromisní to sice nepochybně je, ale jak vidno ve videu, tak v terénu zvládá asi i o kousek víc, než co bude v nějakém denně-pracovním použití potkávat. Zadní nájezdový a přejezdový úhel asi nejsou nic moc, ale nejvíc mě zarazila ta světlá výška. To snad i Octavia Scout má o něco víc, ne?

    Bratr ZpátečníkBratr ZpátečníkPřed 2 měsíci
    • Světlá výška je na úrovni takového průměrného SUV, třeba i Subaru XV má přes 20 cm, Passat AllTrack 17,5. Takže ano, jede to, jen člověk musí vhodně volit trasu.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • No jo pěkný, ale VW AG, již nový Amarok na trh , aspoň tedy v ČR již nedodává. Ale prý se chystá nový model, nějak spřízněný s Fordem , jenom aby to zase nebyl jen čtyřválec a ještě utlumený ekonormami?

    Dušan VláčilDušan VláčilPřed 2 měsíci
    • Druhá generace se bude opravdu vyrábět společně s Rangerem. Motory uvidíme, až bude ready do produkce.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • nooo takže môj názor, porovnávať US pickup s EU pickup nemá zmysel. US pu sú autá mohutnej konštrukcie s velkými motormi a ani spotreba nieje prekážkou, jediné čo my vadí je to že naša legislatíva nedovoluje ťahať viac ako 3,5 tonový príves čiže nemajú väčšiu užitkovú hodnotu ako EU pu. i ked vozenie je to parádne. ale späť k amaroku, ak často ťaháte príves 3,5 tony tak je to super aleže super auto, ešte k nemu treba dať ranger alebo navaru so silnejším motorom, ak strávite viac času na asfalte tak idelna volba. ale ak chcete na farmu pick up offroad, či polovačky odporúčam japoncov L200 alebo Hilux fakt tieto pickupy sú nezničitelné s množstvom úprav ktoré budete milovať. o ostatných pickupoch sa nemá zmysel ani baviť, napodobeniny či fake X-trieda, fullback, d-max, smiešny alaskan i ked ten sa u nás už nepredáva a ani neviem či sa predával ale sem tam ich vidieť na cestách. Ford ranger raptor..... úžitkovosť mizivá, 2,5 tony ťahaný príves je málo a len 500kg na korbe je ale že veľmi malé zaťaženie, ale inak je to krásne auto s perfektným podvozkom, neskutočnými pneumatikami proste na zábavu a sem tam do mesta a vozenie je to najlepšie z EU pickupov ale treba mať pri ňom ešte jeden čo zvládne tonu na korbe a 3,5 na guly inak raptor na farme nemá zmysel. US PICK UP TRUCK - aj s najlepšími terennymi pneumatikami sa v mäkkom teréne zahrabe lebo váhu neoklameš, takmer každý má o pól tony viac ako EU pickupy. vozenie v pick upe je parádne, každý sa uhne, spomalý a nechá vás prejsť, spotrebu neriešte lebo kto má pick up tak vie prečo ho má a spotrebu nemá zmysel riešiť bodka. Milujem ked zošliapnete plynový pedál a zistíte že pod kapotou máte motor ktorý krásne počuť a dáva vám na známosť že som tu a mám silu a chuť vyraziť v pred jak lokomotíva, nie tie odhlučnené kosačky a holiace strojčeky čo dnes montujú do áut :D :D PS: Gladiator, čo k nemu. Neviem či bude mať úspech ale pre mnohých z nás je JEEP len jeden, jeho meno je WRANGLER a bude tu mnoho rokov po nás ked tu už my nebudeme. čus. Nech žijú PICK UP-y

    filip bakofilip bakoPřed 2 měsíci
  • Super videjko,

    RomanRomanPřed 2 měsíci
  • Hezký komentář. Krásné velké auto které používá například Eon, MND kde auto jezdí právě na těch polních a lesních cestách.

    Tomáš IlčíkTomáš IlčíkPřed 2 měsíci
  • Můžete s tím do bordelu , :-D ??

    martin4lynmartin4lynPřed 2 měsíci
  • Hrubis kolikrát jste řekl 190 kW...? Koně se, už taky dají říct...?? Nebo...???

    Frantisek DemeterFrantisek DemeterPřed 2 měsíci
    • @Hrubis čeští i slovenští kolegové umí říct obě hodnoty.

      Frantisek DemeterFrantisek DemeterPřed 2 měsíci
    • @Hrubis www.auto.cz/vykon-vs-tocivy-moment-k-cemu-jsou-dobre-kone-a-k-cemu-newtonmetry-101643

      Frantisek DemeterFrantisek DemeterPřed 2 měsíci
    • @Hrubis Pamatuji dobu, kdy kilowatt byla divná jednotka výkonu! :-)

      Dušan VláčilDušan VláčilPřed 2 měsíci
    • Dají, ale přepočítat si to snad umí každý. Kůň je divná jednotka výkonu

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Moc dobrý video opět. Ty tvoje hlášky jsou fakt top 😄👌

    Lukáš DoupovecLukáš DoupovecPřed 2 měsíci
  • Varianta s redukcí existuje, připojitelný předek, motor V6 má ale jen 204 PS a musíš do manuálu , což je někdy v terénu lepší...

    Jan VoráčekJan VoráčekPřed 2 měsíci
  • 11:29 ale tohle je zase radost poslouchat po těch přeplňovanejch 1,6-kách :-D 12:33 to bylo oblíbené přirovnání pro Mercedes G od AMG. Tedy ne na spotřebu , ale na rychlost. Tak se říkalo, že je to důkaz, že i krabice od bot s dostatečně silným motorem může pelášit třista za hodinu :-) 14:49 Nebul, práce je ti zábavou, ne? :-D 18:02 je pravda, že absence mezinápravy a výška není nic moc, ale co jsem koukal na rusáky, tak s tím dokázali celkem psí kusy. Ale jde spíše o to, že to bylo jejich a nebáli se to klidně odrbat na podvozku.

    Liberecká SviněLiberecká SviněPřed 2 měsíci
    • Dobrej rozbor :D ... ono je to v tom terénu hlavně o volbě trasy :D. Když se namlsáš Defíkem, kterej můžeš poslat kamkoliv, a moc to neřešíš :D . Ale jinak jo, funguje to dobře

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Kde se to jelo ke konci videa? :-)

    Jan KociánJan KociánPřed 2 měsíci
    • Polňačka za Panenskými Břežany :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Pro řemeslníky a vyznavače off road super já preferuji sportovní auta . Velmi pěkná reportáž.

    Jan OndrouchJan OndrouchPřed 2 měsíci
  • Krásné video jako vždy auto je úžasné jen tak dal těším se na další video 🤙🏻

    kubik šuleřkubik šuleřPřed 2 měsíci
  • Kedy tu uvidíme Yaris GR?

    marián mariánmarián mariánPřed 2 měsíci
    • Uff, to bych taky rád věděl :/

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Asi naj Pick-up po Ford Ranger Raptor alebo?

    Adam GlusAdam GlusPřed 2 měsíci
    • Když by v tom byl motor podobný co je v amaroku tak rozhodně ano.

      Jaroslav PavlíčekJaroslav PavlíčekPřed měsícem
  • Super test! Zajímal by mě nový ISUZU D-MAX 2021. Budeš ho testovat?

    pp ppp pPřed 2 měsíci
    • Doufám. Předchozí generaci jsem měl, a líbil se mi dost :)

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Hrubis, škoda, že si neskúsil predtým Raptor... Lebo toto je oproti raptoru kolobežka...

    Eduard JuracicEduard JuracicPřed 2 měsíci
    • @Hrubis doporučujem vyskúšať 👍

      Eduard JuracicEduard JuracicPřed 2 měsíci
    • Věřím, že amici jsou jinde. Bohužel nemám zkušenost :/

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • video ok ale jen škoda že jsi neukázal ten kufr trošku jsem to očekával...

    amizakrijamizakrijPřed 2 měsíci
    • @Hrubis aha to vše vysvětluje 😂😂

      amizakrijamizakrijPřed 2 měsíci
    • On se zasekl zámek 😄🤦‍♂️.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Ahoj to jsi mi udělal radost moc dobré auto.

    Jarda StejskalJarda StejskalPřed 2 měsíci
  • Tohle auto jsem měl . Místo za řidičem jak v golfu.. jinak motor super, jeste jsem tam měl přidáno od bsr

    aleš bjj bjjaleš bjj bjjPřed 2 měsíci
  • Mel bys otestovat US truck, to ti potom vyrostou chlupy i na chlupech :D

    Ep!dEmEp!dEmPřed 2 měsíci
    • RAM 1500 5.7 HEMI prosím :D

      kpt. Ceckowitzkpt. CeckowitzPřed 2 měsíci
    • Ohmmmm 😄

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
    • @Hrubis Holt to bude muset vypít... :D

      Jano MrvaJano MrvaPřed 2 měsíci
    • @Hrubis Profilovka? To H neznamená Heavy metal? :D

      Ep!dEmEp!dEmPřed 2 měsíci
    • Aaaa, hláška pasující k profilovce, slušný 😄👌. Posilam panáka Baxterovi pálenky 😄

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Německý Pickup = Gronský supersport.

    Honza StočekHonza StočekPřed 2 měsíci
  • Golf s vlečňákem?🤖🥴 Pickup jedině Japonec,nebo Amerika.

    Honza StočekHonza StočekPřed 2 měsíci
  • Super video. Kým to máš v pamäti, skús prosím urobiť test Toyota Hilux Invincible. Je tam nový motor 2,8l a 500Nm krútiaci moment. Zaujímalo by ma porovnanie. Aj interiéru. Vraj je tam hudba JBL cez Bluetoot a podobné vychytávky. Ďakujem za tvoju robotu. Je super. Apropos, vraj sa Amarok obmedzuje výrobne, lebo v Hannoveri kde sa vyrába sa bude vyrábať aj ten nový VW elektromobil. Možno raz bude Amarok vzácny zberateľský kúsok. :)

    Juraj KunakJuraj KunakPřed 2 měsíci
    • Druhá generace se má vyrábět společně s novým Fordem Ranger, tak uvidíme jak to dopadne.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Dejte like kdo si mislí že Hrubis je nejpší jutuber

    Genstr12Genstr12Před 2 měsíci
  • Prosim natočil bys s autem Dodge ram power wagon 2500

    Genstr12Genstr12Před 2 měsíci
  • Amarok je taká leštenka medzi autami tejto triedy. Kto potrebuje pickup aj do terénu musí hľadať u konkurencie.... Hrubis 👍

    Laci AralLaci AralPřed 2 měsíci
    • Souhlas. Ale jako víceúčelové SUV je ideální.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Zkus Sharana :D

    ヅBeny_CZヅBeny_CZPřed 2 měsíci
    • Nebo Alhambru, zbožňuju MPV.

      Youtubák 999Youtubák 999Před 2 měsíci
  • Radši nějakou Ameriku protože vyjde možná na stejné peníze

    Jakub SikoraJakub SikoraPřed 2 měsíci
    • @pinka6661 Raptor ale stoji raz tolko aj v US, to je obecne omyl, vacsinou sa ceny US aut uvadzaju bez miestnej dane. Za podobne peniaze aj so zarukou sa da kupit napr. v Hodonine autooutlet dodge ram, cca 45tis EUR bez dane.

      SKJeeperSKJeeperPřed měsícem
    • @Ep!dEm a naco ti bude auto v amerike?

      pinka6661pinka6661Před měsícem
    • Za ty prachy koupis v US F-150 Raptor nebo jakykoliv jiny halfton v plne palbe...

      Ep!dEmEp!dEmPřed 2 měsíci
    • @Hrubis budu mluvit z vlastní zkušenosti že třeba brzdové destičky staly míň než na oktávku což nás s taťkou dost překvapilo a všechno se dá úplně v pohodě sehnat a v dnešní době je to úplně lehce sehnat nějaký normální kus pod milión takže hodně muziky za málo peněz a když si tam dáš plyn tak jezdíš kolem 2 korun za kilometr což je na 401 koní slušné

      Jakub SikoraJakub SikoraPřed 2 měsíci
    • To pravděpodobně ano. Jen u nás je to teochu problém s nákupem i servisní síti. O šílených maržích nemluvě :(

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Parádny z V6 poctivý motor nie tie kosacky

    Emil GondaEmil GondaPřed 2 měsíci
  • Opět dobrá práce. 👌

    David SysDavid SysPřed 2 měsíci
    • @Hrubis mi děkujeme

      David SysDavid SysPřed 2 měsíci
    • Díky 😎

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
  • Co se týče například Mercedesu třídy X, tak co jsem viděl naživo, tak ten jeho interiér je úplný hnus. Na to jak říkali, že to má být prémiový pickup, tak interiér horší jak Třída C v roce 2014. Takže já bych rozhodně bral VW Amaroka. Ale úplně nejraději Dodge Ram, protože i podle amerických webů to je král pickupů, Páč má velice luxusní interiér a je i pro pracovní účely. A o ceně, která je kolem 2 milionů korun, je netřeba se bavit, páč to je univerzální auto

    MichaelTheBikerMichaelTheBikerPřed 2 měsíci
    • @Laci Aral Jo tak to je jasné, ale s tím se naučíš žít. Dodge Challenger je taky strašně široké auto, ale na českých i slovenských cestách ho potkáš. Prostě s tím autem to musíš umět a nebude problém.

      MichaelTheBikerMichaelTheBikerPřed 2 měsíci
    • Problém s americkým pickup je jeho veľkosť. Proste v našich zemepisných šírkach mu je všetko malé.

      Laci AralLaci AralPřed 2 měsíci
    • @Juraj Kunak áno, súhlasím. Tento motor sa Renaultu ozaj podaril.

      Laci AralLaci AralPřed 2 měsíci
    • On ani Amarok není zrovna žádná hitparáda. Je to taková dodávka. Je to robustní, ale nesmis čekat nic extra. Co se tyče amerických pick-upů věřím, že jsou jinde. Bohužel nemám zkušenost :(

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
    • @Laci Aral a Renault prvý aj odišiel. Renault Alaskan už nie je v ponuke. Ale Renaultová 2,3-ka motor v Navare a Mercedese X je výborná.

      Juraj KunakJuraj KunakPřed 2 měsíci
  • ,,Do terenu se nehodí (světlá výška) ,.ale jinak je skvělí .... ,, hmmm tak tomu nerozumím,

    Murphy EMurphy EPřed 2 měsíci
    • @Murphy E ved to vo videu niekolko krat povedal, ty "nazor".

      pinka6661pinka6661Před měsícem
    • @Hrubis asi jo ,máš pravdu ,ale na ten drsnější teren to nebude - jen muj názor :-)

      Murphy EMurphy EPřed 2 měsíci
    • Musíš si dobře zvolit trasu. Když vezmeš Defík, tak jede všude. Když vezmeš tohle, tak jede dobře, jen nesmíš čekat offroad. Funkce 4x4 je super, není cítit žádné kroucení, a elektronika funguje jak má.

      HrubisHrubisPřed 2 měsíci
CSworld